Waar ik zei: 'ik vind het spannend dat ik niet weet of ik reageer op een trigger', geef jij aan 'ik wandel door de triggers heen en.. Waar zijn die aanvallen eigenlijk?'.
Die onthoud ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Precies dat gevoel ja! Dat is o zo fijn! Ik zat laatst met een glimlach van oor tot oor in de kantine van het werk... Omdat ik wat stukjes fruit had gegeten![]()
Ook stoer bezig Maralyn! Gewoon gegeten bij de MacSnack, topper!
Anoniem schreef:(...)
Binnenkort staat er een etentje met collega's gepland, en een paar verjaardagsfeestjes waar ik geen invloed heb op het eten. (...)
maralyn schreef:Je bent echt goed bezig.
Gezien ik taboes aan het breken ben, maak ik dit onderwerp overal een beetje bespreekbaar.
En ik kom er achter dat heeeeeel veel mensen dit in hun jeugd gehad hebben. Maar velen er over heen zijn gegroeid. Sommigen dus niet. Waaronder wij.
Mindim schreef:Ik kan ook niet eten bij stress, heb een brok in mijn keel constant, zo voelt het. Ik heb enige tijd geleden een heel stressvolle periode gehad en mijn gewicht is toen ook gezakt naar 47 kilo en kreeg ik ook eczeemuitslag.
Het duurde even voordat ik erkende dat het door stress kwam en ook drastische besluiten genomen om van de stress af te komen.
Gelukkig heb ik nu weer normaal gewicht, maar met stress vliegen de kilo's er nog steeds af.