Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik heb daarvoor Shockwave gekregen en ben er helemaal vanaf.
Ook deed ik oefeningen op de trap, bal van de voet op de trede en je hak af laten hangen.
De Shockwave was gevoelig maar te doen.
pillow schreef:mrie schreef:Ik kon absoluut niet blootsvoets lopen, altijd op pantoffels met dikke zolen. Zooltjes in mijn schoenen gekregen, Scholl zooltjes met een gat in het midden van de hiel gebruikt, shockwave gehad en na twee jaar elke twee weken fysio was ik er moedeloos van. De fysio ook en zij constateerde dat ook mijn botvlies ontstoken raakte.
Dus naar de huisarts.
Wat bleek, mijn schildklier werkte niet naar behoren en daar kun je dus ontstekingen in he lichaam van krijgen, in mijn geval dus in mijn voeten. Nu heb ik schildkliermedicatie, ik kan eindelijk weer lopen. Weleens waar niet meer dan vijf kilometer maar toch...En ook heb ik mensendiek om weer op een goede manier te leren lopen.
Dan had je dus geen hielspoor.
germie schreef:Met diclofenac kon ik wel 3km lopen. Dus misschien dat overwegen voor een tijdje?
tengeltje11 schreef:Kine hielp niet volgens hem, al lees ik online dat dit wel degelijk kan helpen als het hielspoor nog niet te groot is, en dat heeft dan sowieso mijn voorkeur.