Fijne dagcreme met spf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lymoncello

Re: Fijne dagcreme met spf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 20:29

Ik gebruik de Louis Widmer emulsion hydro active factor 30. Fijne creme, heb zelf een gevoelige huid.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 21:56

Suzanne F. schreef:
Muze schreef:
En smeren jullie dan, zoals hierboven getipt werd, om de paar uur? Of nog gewone zonnebrand erover?

Nee, ik niet. Ik smeer het ‘s morgens als dagcreme en meer niet. Tenzij ik ga zwemmen of ik echt de hele dag op het strand zou liggen of op een boot zodat ik vol in de zon zit. Dan heb ik een echte zonnebrand die ik er extra op doe.

Zo doe ik het ook !

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 22:38

Voor de rest van de dag kan ik de niveau gezichts zonnebrandcreme echt aanraden!
Zelfs met een dikkere laag trekt hij helemaal in en laat geen vet laagje of glim achter.

Ik heb deze, maar er zijn meerdere varianten (ook anti age etc):
https://www.bol.com/nl/nl/p/nivea-sun-g ... 090518203/

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 22:43

nereids schreef:
https://imageskincare.nl/prevention-dai ... zer-spf-32

Is wel wat duurder maar ik doe gemiddeld een half tot 3/4 jaar met een verpakking. Je merkt de hele dag niet dat je zonnebrand op hebt. Heb sinds ik dit gebruik nog nooit een verbrand gezicht gehad. Als ik het vergeet dan zie ik direct dat mijn huid roder van de zon is geworden.

+1

Erg fijne dagcreme en is het geld zeker waard. Is ook een grote tube waar je lang mee doet inderdaad. Mijn onrustige huid doet het hier het beste op.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 23:03

Nathalie__ schreef:
nereids schreef:
https://imageskincare.nl/prevention-dai ... zer-spf-32

Is wel wat duurder maar ik doe gemiddeld een half tot 3/4 jaar met een verpakking. Je merkt de hele dag niet dat je zonnebrand op hebt. Heb sinds ik dit gebruik nog nooit een verbrand gezicht gehad. Als ik het vergeet dan zie ik direct dat mijn huid roder van de zon is geworden.

+1

Erg fijne dagcreme en is het geld zeker waard. Is ook een grote tube waar je lang mee doet inderdaad. Mijn onrustige huid doet het hier het beste op.

Eens. Deze noemde ik ook.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 23:05

Ik zweer sinds een paar jaar bij Louis Widmer gezichtsverzorgingsproducten!

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:08

Ik ben overgestapt naar de producten van Loveli. Troepvrij.
Begonnen met de deo maar nu ook alle gezichtsverzorging ook. Voor mij een aanrader. Overigens geen SPF in de basis maar wel er overheen. Wilde ik vroeger nooit maar ik ben nu ‘om’.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:11

Paula's choice ben ik ook fan van!
Maar alleen een dagcreme met spf is niet voldoende om te beschermen. Als zonnebrand op mijn gezicht gebruik ik de de Anthelios 50+ van La Roche Posay.