DewiRox schreef:Ayasha schreef:Heb nu al een paar keer narcose gehad en nog nooit pijn. Het type pijn dat jij omschrijft ken ik wel van toen ze eens een antibiotica-infuus naast/door mijn ader geprikt hadden waardoor het zich dus ‘op stapelde.’
Een anesthesist hoort jou te begeleiden gedurende het in slapen. Niet te bellen!hier zou ik klacht voor indienen. (Voor het negeren van jouw pijn en het niet begeleiden dus.)
Het is veelal de anesthesie medewerker die hierin de handelingen uitvoert, helemaal wanneer het om een 'makkelijke patiënt' gaat. De anesthesist heeft bij grotere ziekenhuizen meerdere OK's onder zijn/haar hoede en kan dan door de anesthesie medewerker van de andere kamer gebeld worden wanneer diegene misschien wel iets heel belangrijks nodig heeft van de anesthesist. Zij maken er echt niet een gewoonte van om te bellen bij de inleiding en zij kunnen onwijs goed inschatten welke zaken voor hun prioriteit hebben, dus er zal een reden geweest zijn waarom de anesthesist aan het bellen was. Gelukkig zijn er altijd nog 1 of 2 anesthesie medewerkers bij, die net zo goed weten wat ze doen.
Ik kan mij best voorstellen dat een patiënt het als onpersoonlijk kan opvatten, maar geloof me, de anesthesist weet ook heel goed wat hij/zij doet.
Gezien TS kennelijk genegeerd werd zal dat hier niet het geval geweest zijn. Als ik schreeuw van de pijn en genegeerd word mag ie de beste ter wereld zijn. Dan heeft ie nog steeds zijn job niet gedaan.