Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danoesje schreef:Siersma, wat ontzettend naar! Als je weet dat je het warm of koud hebt doorsnee, kun je je daar in ieder geval op voorbereiden, jij moet dus meestal maar gokken wat je lijf voor fratsen uithaalt?
Siersma schreef:danoesje schreef:Siersma, wat ontzettend naar! Als je weet dat je het warm of koud hebt doorsnee, kun je je daar in ieder geval op voorbereiden, jij moet dus meestal maar gokken wat je lijf voor fratsen uithaalt?
Ja is heel raar idd. Heb het vaak overdag heel warm en s'nachts koud, hele jaar door ook. Ik heb dus ook geen tips voor je, ik onderga het maar gewoon
danoesje schreef:Toevallig net even een migraineaanval gehad maar te snelle schildklier kan ik me haast niet voorstellen. Ben eerder te zwaar dan te licht ook en te snelle schiildklier zorgt vaak voor gewichtsafname toch? Wel veel stress gehad de afgelopen tijd dus misschien daar ook nog een restverschijnseltje van? Hormonen nog in de war? Ik ga wel eens ff googlen
Texnex schreef:Niet stom bedoeld, maar heb je overgewicht? Toen ik wat zwaarder was had ik het ook altijd heet of iig warm, nadat ik een stuk was afgevallen had ik het juist altijd koud.