Tubing mascara/ af te halen met water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Re: Tubing mascara/ af te halen met water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 23:27

Ik heb het net geprobeerd, soort van reuzen panda was het resultaat.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-21 23:43

Ja, van m’n wimpers ging zulke
Mascara nog wel af. En vervolgens had ik dikke grijzige waas onder m’n ogen. Soort van ingetrokken in m’n huid..
Ik zoek gewoon mascara die eraf smelt zonder enige restant. De clinique lijkt dan vooralsnog de enige optie.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 08:43

Echt? Oh totaal geen last van! Gek dan..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 09:36

Ik heb deze waterproof mascara. Is er heel gemakkelijk met warm water af te halen.

Rosje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 10:13

die van essence is juist top!

Ik haal het er ook gewoon met water af, ja je moet wel even wrijven/vegen met een washandje of herbruikbaar watenschijfje, maar echt no problem. Drupje olijfolie kan ook op de camping als t water bij je tent op is :')

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 10:14

Ik haal altijd mijn masacara eraf met een washandje.
Maar dan wrijf ik het er niet af, ik pak met het washandje de wimpers vast en schuif het er zo af.

Ik heb dat gewrijf over de ogen nooit prettig gevonden en volgens mij is dat ook niet zo best voor de huid onder je ogen.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 12:29

Ik gebruik altijd waterproof mascara en die haal ik er makkelijk af met een watje met olie.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 12:32

Van de Etos (no more panda eyes) blijft goed zitten en met water eraf te halen. Kost geloof ik 4 euro. Moeite waard om te proberen.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 21:44

Heb ik gekocht gisteren.
Gaat best van m’n wimpers af en vervolgens trekt er een wat grijzige waas in m’n huid onder m’n ogen.
Misschien is t probleem dat ik een hele gevoelige dunne huid heb, zeker rond m’n ogen.
Droog, super gevoelig, ook nog lenzen…
Dus verdraag sommige mascara’s niet en ook veel reinigers niet.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 22:03

Bij lastig te verwijderen mascara doe ik altijd met een klodder niveau. Klinkt gek maar werkt top. :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 22:17

Die van essence wil hier er ook echt niet af. Trek nog eerder m'n wimpers uit m'n oog dan dat de mascara er netjes af gaat :')

Hij is fijn met opdoen en geeft een mooi resultaat, maar eraf, ho maar :=

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 22:18

Ik lees mee, ik heb die van clinique en ben benieuwd of er een goedkoper alternatief is welke net zo goed is. Ik heb wel hetzelfde als jij omschrijft hoor TS, als ik met de clinique onder de douche stap blijft er een beetje zichtbaar onder m’n ogen, dat haal ik weg met reiniger (ook van clinique) maar ik heb niet zo’n gevoelige huid. Ik wilde iets wat met warm water te verwijderen is omdat ik bij het gebruik van waterproof mascara niet veel wimpers meer overhoud na schoonmaken en dat geboen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 22:44

Wat je ook kan doen, is je wimpers zwart verven. Dan hoef je het er ook niet af te halen. Werkt perfect voor mij.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 23:05

Pallatin schreef:
Ik lees mee, ik heb die van clinique en ben benieuwd of er een goedkoper alternatief is welke net zo goed is. Ik heb wel hetzelfde als jij omschrijft hoor TS, als ik met de clinique onder de douche stap blijft er een beetje zichtbaar onder m’n ogen, dat haal ik weg met reiniger (ook van clinique) maar ik heb niet zo’n gevoelige huid. Ik wilde iets wat met warm water te verwijderen is omdat ik bij het gebruik van waterproof mascara niet veel wimpers meer overhoud na schoonmaken en dat geboen

De clinique houdt mijn huid juist achoon
De mascara glijdt er zo af en blijft ook niet op/ in m’n huid zitten.
Vooralsnog vind ik die dus als enige dan prettig.

Ik reageer dus gewoon heel erg op reinigers. Heb er ontelbare geprobeerd en toch altijd weer roodheid, zwelling, vette laagjes ( ook niet goed voor lenzen), wimpers die afbreken, droge huid onder m’n ogen….

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 23:31

Blinc, is de enige die echt heel makkelijk van je wimpers gaat, geen restjes ! Ik heb al vele tube mascaras geprobeerd maar die brokkelen of gaan er toch niet echt gemakkelijk af zonder hard te wrijven.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 00:48

MAC mascara en dan niet waterproof !

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 19:45

Muze schreef:
Omdat ik na alle jaren nog nooit een make up remover gevonden heb die geen irritatie geeft, houd ik t bij mascara die er af kan met water.
Vooralsnog alleen clinique geprobeerd maar eigenlijk wil ik ook wel eens wat anders.

Wie heeft tips?
Kreeg wel de tip dat dit “ tubing mascara’s” zouden zijn en als ik Google kom ik wel wat tegen maar eigen ervaringen zijn fijner…

Ik zocht hetzelfde, toen kwam ik dit topic tegen.
Na nog wat zoeken schijnt de Essence bye bye panda eyes een goed alternatief te zijn voor de duurdere mascara van Clinique (ik gebruik zelf de Lash power).

Dus misschien is die van essence wel een goed alternatief voor jou?