Teennagel eraf HELP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pumpkinbroes

Re: Teennagel eraf HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:48

Ben al een paar keer nagels kwijt geraakt. Ze groeien wel vaker raar uit in het begin maar komt altijd goed.
Duurt wel heel lang.

Reneegorka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-21 10:42

Haha super! Ik ben al zoveel meer gerustgesteld.
Ik ben wel van plan om volgende week bij de pedicure een nagelreparatie te doen (dus een nep nagel erop waardoor mijn echte nagel er onderdoor kan groeien), ik heb namelijk over 2 weken een 21diner en niet zo heel chique om alles gelakt te hebben in hakken, behalve zo’n teen :')
Nu hopen dat het inderdaad maar gewoon snel aangroeit, maar dat zal dus inderdaad nog een jaar duren :Y)

Christiene

Re: Teennagel eraf HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 18:36

Gellnagel groeit gewoon mee. Af en toe laten bijvijlen. In dat jaar dan groeit het wel mooi weer aan.

amiraanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 19:11

Ik voetbal zelf ook al zo’n 10 jaar. Hoevaak ik m’n teennagel niet verloren ben door een trap of een paar noppen.... :+ Is niet meer op één hand te tellen. Ook deze zomer weer geen slippers voor mij want de nagel van mijn grote teen ligt er nu ook weer af...

Maak je geen zorgen en ik zou er juist niet te veel aan doen, mijn nagel zag er ook zo uit toen ie weer terug aan het groeien was, dit komt wel weer goed (en al die keren hiervoor precies ook zo :) ).

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 19:14

Yenni schreef:
Ik heb vroeger als kind mijn teennagel op de stoeptegels er helemaal afgelopen. De nagel was al ietsjes terug gegroeid toen we bij de medische pedicure waren. Zij heeft er een kunstnagel over heen gezet zodat de teennagel recht naar voren terug zou groeien. Ook deed het toen minder pijn natuurlijk. De nieuwe nagel ziet er nu mooi uit maar blijft gevoelig met knippen.

Beterschap en succes

Ik heb een loslaat-ervaring met een vingernagel en een onzachte aanraking van een stoeprand. Ik ben niet naar een manicure gegaan, waardoor mijn nagel golvend is teruggegroeid, zoals de nieuwe groei van jouw nagel er ook uitziet. Het heeft meer dan 20 jaar geduurd voor die nagel weer ‘normaal’ is geworden, dus de tip om er een kunstnagel over te plaatsen had ik toen ook wel willen hebben.

Hoewel het er voor jou raar uit zal zien zoals het nu is, is het bij mijn weten normale herstelgroei.