Nachtmode

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 21:54

Een oud T-shirt van m'n pa of een ander oversized T-shirt van mezelf. Ik kan niet zonder iets slapen, dan voel ik me zo naakt :+

MarlindeRooz

Re: Nachtmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:02

Mannen joggingbroek van de lidl en een wijd shirt. In de zomer loop ik het liefst de hele dag in die enorme t-shirt slaapjurken van de Primark. Heerlijk! :D

Maar slapen doe ik in alleen een onderbroek.

Hema, Primark en Hunkemöller hebben ook fijne relax kleding!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:04

prugelpiet schreef:
Een oud T-shirt van m'n pa of een ander oversized T-shirt van mezelf. Ik kan niet zonder iets slapen, dan voel ik me zo naakt :+

Verrassing: dat ben je dan ook :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:14

Vjestagirl schreef:
prugelpiet schreef:

_O-

Hier douche beneden dus daarvoor zo'n lange fleece kamerjas in lekker saai blauw.

Als het koud is in bed, kruip ik lekker tegen m'n persoonlijke kacheltje aan aka mijn partner :D en als dat niet afdoende is, een lange onderbroek; zo'n katoenen van Schliesser.

Nee, niet heel modieus maar boeit dat? Ik ben geen schoone slaapster, zogezegd.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:21

random tshirt en dunne sportbroek of joggingbroek. bij warmer weer hempje en lange broek
ik kan niet slapen zonder lange broek. gooi dan eerder mijn dekens af bij te warm weer XD
heb een hekel aan schurende huid langs elkaar en ben iets steviger.

in de winter flanellen jasje erbij

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:22

In bed niets.
Tussen douchen en bed een joggingbroek en shirt (of s winters een trui), of een huispak.

Wij douchen beneden en moet wel eens het hele huis door om kleren te zoeken na het douchen.
Of ga ook vrolijk in mn huispak ponys voeren (of alleen in een onderbroek, shirt en klompen zoals vorige week toen het zo warm was).

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:26

daffieduck83 schreef:
's Winters een flanellen pyjama, want ik heb geen verwarming op mijn slaapkamer. 's Zomers een oversized t-shirt. Bij het Kruidvat hebben ze regelmatig fijne bigshirts en pyjama's.

Gelukkig was al bang dat ik de enige was... die zo slaapt ( heb trouwens wel verwarming op de slaap kamer maar vind dat niet fijn slapen )

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:46

Meestal katoenen pyjama´s of shortama´s van de Hema, Zeeman of Lidl/Aldi. Niet te duur, maar slaapt wel heel fijn.

Wil eigenlijk wel net iets verfijnder, maar kan er eigenlijk ook geen geld aan uitgeven. := Anders zou ik zo iets van Rituals kopen bijvoorbeeld.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:54

Vjestagirl schreef:
prugelpiet schreef:

:') :')

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:56

Zowel zomers als in de winter van die big shirts of nachtjapon.

Beneden nog een joggingbroek er onder maar die gaat eigenlijk aan zodra ik thuis kom en de spijkerbroek uit kan.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:58

Ik voel me een koukleum vergeleken met jullie maar ik draag zelfs met dit weer een pyjama met lange mouwen en legging :+ Meestal dus een legging en effen shirtje. Kan ik prima Netflix in kijken op een vrije ochtend :Y) Broeken vind ik irritant, die pijpen kruipen omhoog.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:17

Na het douchen trek ik gewoon kleren aan.

Ik heb pyjama’s gekocht toen ik zwanger was want vond het anders voor schut in het zkh en met de kraamzorg omdat ik altijd in oude afgeragde shirts sliep :')
Maar die heb ik nog steeds, een is van de Hema met korte pijpen en mouwen en een van de c en a met lange pijpen en mouwen.

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:20

Ik vind shortama's wel fijn. Ik lig vaak half naast de dekens en dan is het wel fijn om iets aan te hebben.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:34

Ik vind dit topic hilarisch.
Ts vraagt naar wat netters als die joggingbroek en saaie pyama, en de een na de ander komt met joggingbroeken en oversized shirts. _O-
Paardenmensen. :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:36

Nachtmode?
Is dat een ding?
Het is donker en je hebt meestal je ogen dicht.
Of bedoelen ze de joggingbroek voor op de bank.

rhett99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-21 23:39

moonfish13 schreef:
Ts vraagt naar wat netters als die joggingbroek en saaie pyama, en de een na de ander komt met joggingbroeken en oversized shirts. _O-

Ik lach me hier eigenlijk ook wel kapot om. De vraag was vooral omdat ik laatst de opmerking van een vriend(niet mijn vriend(ben single dusja)maar hebben wel een verleden samen) van mij kreeg dat mijn stampertje shirt echt niet meer kon op deze leeftijd en dat het echt niks me hem zou doen. En dat daar niet mee moest aankomen als ik bij iemand zou blijven slapen. Vandaar de nieuwsgierigheid en de vraag.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:55

Ik slaap standaard in een van de oude shirts van mijn man.. :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:04

moonfish13 schreef:

Ze vroeg niet om wat netters?

Mijn man maakt het echt niet uit wat ik aan heb ik bed, het kan toch allemaal makkelijk uit ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:24

Na het douchen vaak een trainingsbroek of joggingbroek met een hoody.
In bed hoogstens een onderbroek.

Ik hou niet van kleding in bed. Het draait altijd naar om je heen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:25

rhett99 schreef:
moonfish13 schreef:

Ik lach me hier eigenlijk ook wel kapot om. De vraag was vooral omdat ik laatst de opmerking van een vriend(niet mijn vriend(ben single dusja)maar hebben wel een verleden samen) van mij kreeg dat mijn stampertje shirt echt niet meer kon op deze leeftijd en dat het echt niks me hem zou doen. En dat daar niet mee moest aankomen als ik bij iemand zou blijven slapen. Vandaar de nieuwsgierigheid en de vraag.

Als een date blijft slapen met die intenties dan heb je toch niks aan?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:27

Je Stampertje-shirt zou ik niet meer dragen nee, maar een hemdje en een trainingsbroek zijn prima zat toch. Of wil je helemaal opgedost naast je date op de bank zitten?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:39

Ofwel een setje van shirt+kort broekje, of satijnen topje+broekje, of een fijn cami jurkje. Zo'n speciaal slaapjurkje wel, met een v-hals en een strikje :))

En als ik ongesteld ben een afgeragd shirt en een HEMA onderbroek :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:45

Goof schreef:
Je Stampertje-shirt zou ik niet meer dragen nee, maar een hemdje en een trainingsbroek zijn prima zat toch. Of wil je helemaal opgedost naast je date op de bank zitten?

Oh ik wel hoor. Mijn lievelings slaapshirt is van Lilo&Stitch <3

rhett99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 08:52

[/quote]

Ik lach me hier eigenlijk ook wel kapot om. De vraag was vooral omdat ik laatst de opmerking van een vriend(niet mijn vriend(ben single dusja)maar hebben wel een verleden samen) van mij kreeg dat mijn stampertje shirt echt niet meer kon op deze leeftijd en dat het echt niks me hem zou doen. En dat daar niet mee moest aankomen als ik bij iemand zou blijven slapen. Vandaar de nieuwsgierigheid en de vraag.[/quote]

Als een date blijft slapen met die intenties dan heb je toch niks aan?[/quote]

Daar heb je helemaal gelijk in ja

rhett99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 08:55

Goof schreef:

Nee dat ook weer niet. Ben zo ook helemaal niet. Denk dat ik maar een gewoon effen shirtje of helmpje ga zoeken.