Pijnlijke voet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Re: Pijnlijke voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-21 21:30

Is het normaal dat er een teen helemaal opzet? De ena laatste zeg maar ( van de hand de ringvinger )

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 21:32

Je mag me wel een foto sturen, kijk ik er even naar! (Ben doktersassistente.)

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 20:34

Hoe gaat het nu TS?

Ik heb ook last van voetschimmel maar op een manier die ik niet eerder heb gehad, en misschien weet iemand hier raad. Ik heb maandag last gekregen van jeuk tussen mijn kleinste 2 tenen, zo'n weke pijnlijke huid zeg maar. Ik heb toen een crème gehaald. Binnen een paar dagen is het heel erg uitgebreid heb vrijdag de huisarts gebeld en heb foto’s gestuurd en een ander zalfje gekregen.

Het blijft maar uitbreiden, het zit nu op beide voeten tot over de enkel met soort bultjes. Het jeukt als een gek! Komt dit iemand bekend voor?

Afbeelding

Afbeelding

Het is begonnen met de linkervoet maar breidde al snel uit naar rechts maar daar zit het niet tussen de tenen.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-21 20:45

Gelukkig helemaal over. Alleen heb k dus laatst met mn voet tusse de deur gezeten haha

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 20:48

O, dat is minder :+

Hoelang duurde het voordat het over was bij jou? En had jij ook dat het uitbreidde?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:16

Dat klinkt meer naar warmte-allergie/warmte uitslag, Anna79.. Dat heb ik ook vaak, helaas.. Jeukt echt vre-se-lijk! Van die hele kleine bultjes en rood eromheen... Komt vaak door synthetische sokken i.c.m. dichte schoenen, en dus (te) warme, niet ademende voeten-huid. Ik draag daarom s' zomers alleen 100% katoenen sokken, en slik van maart tot juli ongeveer antihistamine (gewoon van de Kruidvat) erbij en sindsdien gaat het goed. Moet het afkloppen maar dit jaar heb ik het nog amper gehad (sinds vijf jaar ofzo)

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:23

_l_amanda_l_ schreef:
Dat klinkt meer naar warmte-allergie/warmte uitslag, Anna79.. Dat heb ik ook vaak, helaas.. Jeukt echt vre-se-lijk! Van die hele kleine bultjes en rood eromheen... Komt vaak door synthetische sokken i.c.m. dichte schoenen, en dus (te) warme, niet ademende voeten-huid. Ik draag daarom s' zomers alleen 100% katoenen sokken, en slik van maart tot juli ongeveer antihistamine (gewoon van de Kruidvat) erbij en sindsdien gaat het goed. Moet het afkloppen maar dit jaar heb ik het nog amper gehad (sinds vijf jaar ofzo)

O, dat is interessant! Ik heb ook vaak uitslag als ik koorts heb, dan meer op mijn bovenlichaam. Overigens heb ik daar momenteel ook lichte uitslag maar dat jeukt verder niet. Bedankt voor je reactie, ik neem denk ik als het niet over gaat maandag even contact op met de huisarts.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:01

Ben maar gestopt met de zalf, uitslag over hele lichaam, voeten het ergste en die jeuken verschrikkelijk. Morgen huisarts maar bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:07

Daar zou ik morgen fijn de huisarts naar laten kijken.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:09

Ja, doe ik