Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:als ik water drink zonder iets erin, dan drink ik veel te weinig. is er een gezonder alternatief voor slimpie wat wel lekker veel smaak heeft?
voor de nekklachten en schouderklachten loop ik al bij fysio en manueel. dat is ook een ander soort hoofdpijn die ik dan voel.
veneri schreef:als ik water drink zonder iets erin, dan drink ik veel te weinig. is er een gezonder alternatief voor slimpie wat wel lekker veel smaak heeft?
voor de nekklachten en schouderklachten loop ik al bij fysio en manueel. dat is ook een ander soort hoofdpijn die ik dan voel.
DuoPenotti schreef:In waterdrops zit sucralose
Als je daar op googeld word je ook niet erg vrolijk...
van aspartaam krijg ik sowieso migraine.
Had niet zo in de gaten wat TS dronk aan zoetstoffen, maar dat is zeker ook iets om naar te kijken
rien10 schreef:DuoPenotti schreef:In waterdrops zit sucralose
Als je daar op googeld word je ook niet erg vrolijk...
van aspartaam krijg ik sowieso migraine.
Had niet zo in de gaten wat TS dronk aan zoetstoffen, maar dat is zeker ook iets om naar te kijken
Ik heb nu een heel aantal waterdrops uitgeprobeerd. Ik vind het niks, net slappe siroop. Ik ben nu aan de smaak "uitgespoelde tandenborstel" bezig. Het heet Clean. Ik rest my case![]()
Als mijn lading op is, stop ik er mee. Dan maar weer wat verzinnen. Frisdrank en sap vind ik af en toe één glaasje, wel lekker, verder vind ik het veel te zoet.
Oscar schreef:We leven natuurlijk ook in een land van uitersten. Een paar weken geleden hadden we nog nachtvorst en een hoop toestanden, en woensdag tikten we hier de 31 graden aan. Wij stomme hollanders zijn dan ook nog maf om gewoon door te blijven gaan zoals we bezig waren want the show must go on. Niet slim
janouk schreef:"Grappig" te lezen dat mensen zelf niet aan genoeg zout denken bij warm weer.
Maar hun paarden hebben wel een zoutblok en krijgen met warm weer vaak electrolyten bij.