Devil_ina schreef:Wat fijn dat zoiets kan Suzanne, ook ik was er benieuwd naar, maar het gisteravond vergeten te vragen.
Gebruiken ze daar ook een bepaald ras voor?
Vanmorgen op medicatieconsult geweest. De psychiater wil eerst iets aan de nachtmerries doen, hij geeft aan dat die door de oxazepam versterkt kunnen worden ook al word je daar niet wakker van.
Dat kan ook best wel kloppen. Ondanks dat ik doorslaap 5 a 6 uurtjes, word ik wel wakker met enorme hoofdpijn en stijve kaken, ik zei kaakklemmen, hij zegt teveel spanning in mijn kaken met slapen.
Ik heb nu eerst Topiramaat voorgeschreven gekregen als slaapmedicatie. Daarnaast mag ik 2x daags een halve oxazepam blijven gebruiken, en bij angst en onrust, wat gaan doen in huis, of fietsen of lopen. Dat vind ik wel een dingetje, want ik kom niet heel graag weer buiten.
Over 3 weken telefonische vervolgafspraak over hoe het gaat en dan gaan we het ook hebben over een antidepressivum. 2 nieuwe medicijnen tegelijk vindt hij teveel.
In principe kan ieder ras het, het ene ras is wat moeilijker op te leiden dan een ander. Over 5 weken komt mijn aussie.
Mocht je in omgeving Noord-Limburg wonen dan mag je me gerust een berichtje sturen als het je helpt om niet alleen naar buiten te gaan
En als je ergens anders woont of liever geen wildvreemde hebt: vraag daarin gerust hulp van je omgeving!