Electra63 schreef:Ik had het ook voor mijn stenose aan 3 nekwervels. Daardoor zenuwpijn met name in mijn linkerarm. Ik heb een periode gehad, dan wilde ik mijn arm er af hakken, zo erg.
Door een andere aandoening, heb ik een tijdje in het zkh gelegen en maanden rustig aan gedaan en is de zenuwpijn weg.
Dat van die arm er af willen hakken is heel herkenbaar! En totaal niet kunnen concentreren. Een schrikreactie is een hel qua pijn (voorbeeld paard wil vlieg wegslaan en je staat even verkeerd met hoeven uitkrabben) (of een onverwachtse harde knal buiten). Maar wat super fijn dat bij jou de zenuwpijn weg is zeg. Wat een verademing en wonder.
genja schreef:Amitriptyline moet je eigenlijk standaard slikken .
Of slik je het dagelijks maar wisselt de doses ?
Ik ga niet standaard pillen slikken als ik ze het grootste gedeelte van het jaar niet 'nodig' heb.. waar ik dankbaar voor ben trouwens.
Een aantal jaar geleden heb ik ze wel langere periodes geslikt hoor / een paar jaar. Maar nu komt de (extreme) zenuwpijn een paar keer per jaar voor een paar weken. Ik heb altijd wel pijn, sinds mijn 19e, nu bijna 33. Maar ik moet ECHT veel pijn hebben voordat ik medicijnen ga slikken. Inderdaad ben ik op de hoogte van het langzaam op- en weer afbouwen.
@ TS; Hoe gaat het nu, hoe heb je geslapen?