Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lithya schreef:Antibiotica mag niet meer worden voorgeschreven als je geen ontsteking ziet.
Ts geeft spoelen met koud water verlichting?
Linsey1998 schreef:Huisartenpost net gebeld maar die willen me laten wachten tot morgen en eventueel tramadol voorschrijven. Moet ik morgen maar naar mijn eigen huisarts.
Dus weet niet goed waar ik goed aan doe, morgen eerst naar de huisarts of eerst naar de tandarts. Buitenkant van mijn kaak doet bij aanraking zoveel pijn.
ruitje schreef:Lithya schreef:Antibiotica mag niet meer worden voorgeschreven als je geen ontsteking ziet.
Ts geeft spoelen met koud water verlichting?
Sinds wanneer?
Ik heb vorig jaar jankend in de auto gezeten, was in staat mijn hoofd tegen het dashboard aan te rammen. 2 x geweest, foto's gemaakt en niets te zien.
Vermoeden van een ontsteking, antibiotica gehad, serieus, binnen 1 dag werd de pijn minder. Na de kuur helemaal weg.
Rennie89 schreef:Het werkt soort van, je zenuwen worden verdoofd en de pijn is minder intensmaar een oplossing is het niet om elke dag straalbezopen te zijn
ik noem het heilig water
Linsey1998 schreef:Spoelen met wodka levert bij mij juist veel meer pijn op, ik denk door de kouprikkel.
Het nadeel is dat ik niet weet welke kies het is dus dat is compleet gissen. Dus als ze het dan niet op de röntgenfoto’s kunnen zien heb ik ook geen idee. Ze zullen ook niet lukraak maar een zenuwbehandeling gaan doen denk ik...
Linsey1998 schreef:Spoelen met wodka levert bij mij juist veel meer pijn op, ik denk door de kouprikkel.
Het nadeel is dat ik niet weet welke kies het is dus dat is compleet gissen. Dus als ze het dan niet op de röntgenfoto’s kunnen zien heb ik ook geen idee. Ze zullen ook niet lukraak maar een zenuwbehandeling gaan doen denk ik...