Beauty26 schreef:Heel gemengd merk ik.. Moeilijk want t kindje is er toch echt geweest, foto's van gemaakt (fotograaf etc geweest)
Maar niemand ontkent dit toch?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty26 schreef:Oke, is idd wel een goed idee! Ik zal eens kijken of ik iets kan maken met de naam van grote broer erin! Thx
@goof: klopt maar als ik de broer niet zou noemen... Is t voor mijn gevoel beetje dubbel, ene kant idd je wilt dat dit n mooie gebeurtenis is, en blijft maar tevens niet vergeten dat er een kindje voor hun dochtertje is geweest.. (sorry kan mezelf momenteel ff niet heel goed verwoorden)
Beauty26 schreef:KM_Ris schreef:Ik zou gewoon dit stukje ;
Vanaf een wolkje viel een traantje.
Zo lief en klein,
Het was van blijdschap en van liefde
Want (naam) had er zo graag bij willen zijn.
Links op de kaart schrijven, en rechts alleen maar blijdschap en felicitatie met de baby.
Ik zou ook hiervoor gaan, zeker omdat ze zelf ook benoemen in hun kaartje
Die is ook wel heel mooi!!
KM_Ris schreef:Ik zou gewoon dit stukje ;
Zo lief en klein,
Links op de kaart schrijven, en rechts alleen maar blijdschap en felicitatie met de baby.
KM_Ris schreef:Ik zou gewoon dit stukje ;
Zo lief en klein,
Sourire schreef:Een kind verliezen is gewoon een emotionele gebeurtenis en als mensen er met allerlei eufemismen naar verwijzen zonder het overleden kindje bij naam te willen noemen en het alleen maar ontwijken, lijkt me dat alleen maar pijnlijker. Ja, het zal ongetwijfeld emoties oproepen, maar daar ontkom je niet aan, dat weten de ouders ook. Het geforceerd ontwijken van het benoemen van verlies, van het overleden kindje, maakt het verlies en het verdriet niet minder.Ik merk aan mijzelf dat ik het laatste zinnetje heel verdrietig vind (want naam had er zo graag bij willen zijn). Ik zou dat anders doen. Het gedichtje is prachtig maar dat maakt ook dat het veel emotie oproept kan ik mij zo voorstellen. En dat overschaduwt dan het hele kaartje, ook als het op een andere pagina staat. Althans, voor mijn gevoel. Ik zou daarom van de laatste zin iets anders maken of middels symboliek verwijzen naar het eerste kindje.
Sourire schreef:Ik merk aan mijzelf dat ik het laatste zinnetje heel verdrietig vind (want naam had er zo graag bij willen zijn). Ik zou dat anders doen. Het gedichtje is prachtig maar dat maakt ook dat het veel emotie oproept kan ik mij zo voorstellen. En dat overschaduwt dan het hele kaartje, ook als het op een andere pagina staat. Althans, voor mijn gevoel. Ik zou daarom van de laatste zin iets anders maken of middels symboliek verwijzen naar het eerste kindje.
Mkango schreef:Ik vind de suggestie van KM_Ris een heel goede en ik zou misschien alleen het woordje 'zo' in de laatste zin veranderen in 'ook' maar verder vind ik het een heel mooi gedichtje.