Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Voor de operatie
[ [url=m/wyl3rl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pA91bp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na operatie
[ [url=m/MBzM7T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r3AZ0z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shetloveerrr schreef:Maartje1990 schreef:Voor de operatie
[ [url=m/wyl3rl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pA91bp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na operatie
[ [url=m/MBzM7T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r3AZ0z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een verschil, vind je tanden nu erg mooi staan!
Heb je heel toevallig ook een foto van de zijkant waar je tanden op elkaar staan zegmaar?![]()
Ik vind het heel moeilijk te vergelijken, want op internet zie ik het alleen maar in tekening-vorm en bij andere mensen zie ik het nooit echt recht van de zijkant.
Maartje1990 schreef:Shetloveerrr schreef:
Wat een verschil, vind je tanden nu erg mooi staan!
Heb je heel toevallig ook een foto van de zijkant waar je tanden op elkaar staan zegmaar?![]()
Ik vind het heel moeilijk te vergelijken, want op internet zie ik het alleen maar in tekening-vorm en bij andere mensen zie ik het nooit echt recht van de zijkant.
Dat is die laatste
Edit: zo beter? Ene kant was 7 mm verschil andere 6mm
[ [url=m/YFHuwn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liselot schreef:Je hebt beugelen om functionele problemen of beugelen om esthetische problemen. Dat kan je orthodontist beoordelen. Bij functionele problemen raad ik het zeker aan, als het alleen esthetisch is kost het vooral veel geld.
Ik ben zelf bang dat je in de laatste categorie gaat vallen
Maartje1990 schreef:Shetloveerrr schreef:En oja, ik weet dat ik een 'gezond' gebit heb en dat het daarom niet aangepast zou hoeven worden. Het gaat mij dus echt alleen om hoe het eruit ziet.
Weet je zeker? Mijn tandarts heeft me er namelijk nooit op gewezen dat mijn kiezen niet in elkaar vielen.
Shetloveerrr schreef:Maartje1990 schreef:Nee hoor ik reageer op het juiste bericht.
Kun je het me dan uitleggen? Wat heeft wat jouw tandarts over jouw kiezen zei te maken met mijn opmerking?
Maartje1990 schreef:Je zegt "ik weet dat mijn gebit gezond is"
Dus ik zeg "weet je dat zeker?". Wellicht heeft jouw tandarts je er, net als de mijne, nooit op geattendeerd dat je gebit niet goed op elkaar past.
Nogmaals ik zou een 2nd opinion laten doen bij een orthodontist. Want begrijp ook dat je nu een beugel hebt bij een tandarts?
Shetloveerrr schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind juist dat je tanden een beetje vreemd op elkaar vallen.
Maargoed je moet het zelf weten.
Hoe bedoel je precies vreemd?
Maartje1990 schreef:Je tanden lijken niet goed op elkaar aan te sluiten. Je hoektanden lijken oo de punt op elkaar te vallen, van de zijkant veel ruimtes omdat je tanden niet goed op elkaar aansluiten. Maargoed weet niet of de foto's wat vertekenen.
Catfish: wow dat is wel heel heftig