Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Nou ik maak nog wel eens lange trips van een aantal uur. Dan kan ik niet 6 uur met mijn hoofd uit het raampje hangenDat is een beetje een nadeel
JustMe8484 schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen, maar toevallig recent van auto en daarmee ook brandstof soort gewisseld?
Ik merk zelf dat ik in een diesel auto veel sneller misselijk wordt als in een benzine auto. In een diesel wordt ik ook misselijk als ik zelf rijdt, terwijl ik dat in een benzine auto nooit heb gehad...
Elegante05 schreef:Tip: echt het proberen waard
Doe in 1 oor een watje. Ben je linkshandig dan die je het in je rechteroor, ben je rechtshandig dan doe je het in je linkeroor
Dit heeft mij al heel vaak geholpen, zeker bij kortere ritten, omdat je van primatour vaak moe en sloom wordt.
Schijnt dat wagenziekte te maken heeft met je evenwichtsorgaan die in je oor zit, weet niet precies hoe dat werkt... maar dit helpt bij mij enorm
Earth schreef:Ja het gekke is, dat ik er in het vliegtuig of op zee veel minder last van heb. Eigenlijk bijna niet![]()
Pandora ik ga wel meer zelf rijden denk ik, et de trips wil ik niet minderen want dat is mijn (uit de hand gelopen) hobby
ikke schreef:Earth schreef:Ja het gekke is, dat ik er in het vliegtuig of op zee veel minder last van heb. Eigenlijk bijna niet![]()
Pandora ik ga wel meer zelf rijden denk ik, et de trips wil ik niet minderen want dat is mijn (uit de hand gelopen) hobby
Het zou voor jou kunnen helpen om een open dakje te hebben.
Ik heb al jaren auto's met open daken, juist omdat het zo lekker frisse lucht geeft maar niet de enorme wervelingen van een open raam.
Iemand die beweert dat airco hetzelfde doet (dat zeggen ze nogal eens tegen mij) die heeft nooit met een open dak gereden. Het heeft niets met elkaar te maken; open dak en airco hebben hun eigen funktie in de auto.
Earth schreef:ikke schreef:Het zou voor jou kunnen helpen om een open dakje te hebben.
Ik heb al jaren auto's met open daken, juist omdat het zo lekker frisse lucht geeft maar niet de enorme wervelingen van een open raam.
Iemand die beweert dat airco hetzelfde doet (dat zeggen ze nogal eens tegen mij) die heeft nooit met een open dak gereden. Het heeft niets met elkaar te maken; open dak en airco hebben hun eigen funktie in de auto.
Nou, dan moet ik manlief even aankijken of ie een andere auto wil kopen![]()
Ik heb nu cinnazirine gekocht, eens kijken of dat beter werkt.
ikke schreef:Earth schreef:Ja het gekke is, dat ik er in het vliegtuig of op zee veel minder last van heb. Eigenlijk bijna niet![]()
Het zou voor jou kunnen helpen om een open dakje te hebben.