emma_evg schreef:Mensen met een vette huid hier, wat gebruiken jullie?
Ik gebruik de producten van Dr. Hauschka. De melissecrème is heel fijn.
De producten van Loveli zijn ook een aanrader. Ik heb daar nu de facewash van en die is heerlijk.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Earth schreef:Kijk, the ordinary klinkt nou eens goed. Want dat is idd betaalbaar.
Mijn huid is wat droog maar ik heb wel snel mee-eters.
Vanillia schreef:Ik gebruik ook The Ordinary Ik heb een vochtarme huid met een vette T-zone en gebruik het volgende (ook in deze volgorde):
Ochtend
Hyaluronic Acid 2% + B5
100% Plant-Perived Squalane (1-3 druppels, enkel op plaatsen die wat extra verzorging kunnen gebruiken)
Natural Moisturizing Factors + HA
Avond
Squalane Cleanser
Mandelic Acid 10%
Natural Moisturizing Factors + HA
Mars schreef:Zonnebrand, zonnebrand, zonnebrand.
Ik reinig met Paula’s choice, gebruik the Ordinary hyaluronic acid, dan Paula’s choice dagcreme met drupje oil booster en daarover de SPF 50 Helianthus van la Roche Posay. Ook op mijn handen.
Veel mensen zijn trouw aan het cleansen en moisturizen maar zonnebrand is echt t allerbelangrijkste voor je huid.
Muiz schreef:Ik zie hier meerdere mensen spf50 aanraden, dat is wel heel erg veel hoor voor ons Nederlandse zonnetje
Hier wordt 15 dagelijks aangeraden en 30 op een zonnige dag. Als je echt gaat liggen bakken gewoon je hoofd uit de zon.
Vit D is erg lastig op te nemen, zeker deze tijd van het jaar dat iedereen weer met lange mouwen en dikke broeken loopt, je gezicht is de grootste zon vanger. Met spf50 krijg je nagenoeg geen vitD de hele winter..
Romeo2007 schreef:Ik ben overgestapt op La Prairie. Het is duur, maar je doet er zuinig mee en je aa getoond dat het echt werkt. Mijn gezicht is zoveel opgeknapt.
Mars schreef:Romeo2007 schreef:Ik ben overgestapt op La Prairie. Het is duur, maar je doet er zuinig mee en je aa getoond dat het echt werkt. Mijn gezicht is zoveel opgeknapt.
Dit zou ik dus niet kopen vanwege de verpakkingen. Je betaald €400 voor 50ml in een pot met draaidop. Elke keer dat je die open draait stel je je product bloot aan zuurstof en daar gaat het echt van achteruit. Zonde!
Ik snap niet dat ze zulke dure spullen niet in een tube of pompje verpakken.