Dat is inderdaad wel een goede Ayasha. Het lijkt inderdaad ook echt een schakelaar te zijn die om gaat. Eerste tijdje thuis is er niks aan de hand, en dan ineens na 15 minuten ofzo gaat de schakelaar om. Ijskoud in een flits. Ook de misselijkheid komt heel snel opzetten.
Dankje voor de uitgebreide post _Nelleke_.
Zo had ik het zelf nog niet bekeken. Ik denk nu ik dit zo lees dat mijn lichaam gewoon te weinig energie over houdt. Ik eet (heel) veel maar wel (nagenoeg) altijd gezond. Omdat ik zelf vrij bewegelijk ben en veel actief bezig ben (fietsen naar mijn pony's, daar omsjouwen, in het huis aan het klussen, slepen, etc.) is het echt zo lastig om iets er aan te eten. Ik zit nu met veel moeite op 2500 kcal per dag (wel 50-30-20 verhouding) en ben 1.74 m lang met een BMI van net boven de 18. Ik ben vegetarier en heb een notenallergie, vooral dat laatste is wat onhandig als je veel kcal moet eten

Van gister heb ik echt wel veel last gehad, dat is normaal niet zo heftig. Ik ben de hele nacht misselijk geweest en ook vanmorgen niet fit, vanmorgen naar de pony's (2 x 8 km) en ik ben nu alweer ijskoud en misselijk. Toch iets om maar even flink wat serieuzer te nemen dus