Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Puppetje schreef:Even denken...
Gebroken neus
Verbrijzelde bovenarm
Gebroken tenen
Gebroken bekken en schaambeen.
Stukken van mijn schaamlippen eraf (ik viel en paard liep over me heen en ik kreeg zijn hoef vol in mijn ..., plastisch chirurg heeft er weer wat moois van gemaakt)

Uiteraard geen rust gehouden, dus ruim twee jaar na dato nog steeds regelmatig last van. Verder heb ik vorig jaar een lichte hersenschudding gehad nadat ik gelanceerd werd. Gelukkig ben ik vrij stickable en breek ik ook niet snel iets, anders had ik waarschijnlijk een vergelijkbaar lijstje als Puppetje gehad. 
Gaat vast wel weer over
anjali schreef:Puppetje schreef:Even denken...
Gebroken neus
Verbrijzelde bovenarm
Gebroken tenen
Gebroken bekken en schaambeen.
Stukken van mijn schaamlippen eraf (ik viel en paard liep over me heen en ik kreeg zijn hoef vol in mijn ..., plastisch chirurg heeft er weer wat moois van gemaakt)
Dit ongeluk had ik nog niet eerder van gehoord.
. Je blijft altijd last houden. Fietsen bijvoorbeeld, je mist toch een stukje "vlees ". Met plassen heb ik een sproeikop ipv een normale straal. Kinderen krijgen was ook niet echt bevordelijk voor mijn lichaam/bekken. Gelukkig had ik geen grote kinderwens. En het paard heb ik nog steeds
best jammer, want tijdens rijden en in omgang echt heerlijk paard en als aangingen normaal ging was er niks aan de hand. Ik kwam pas achter de breuk toen ik bij de fysio kwam omdat het niet over ging en hij niks wilde doen zonder foto.
niks gebroken, maar wel bekneld en dus 0 kracht in dat been. En nog littekens van stiften.