Union_Bolero schreef:melody7 schreef:Fijn dat je huisarts snel behandeld en het herkent! Ik lees al dat hij de kuur wil verlengen als je klachten na de tien dagen niet over zijn, dat lijkt mij heel belangrijk. Blijf de komende tijd ook alert op vage klachten.
Liever in het begin een paar weken extra antibiotica dan langdurige/chronische Lyme.
Ik heb zo'n 3 jaar antibiotica (en dan ook nog eens altijd twee soorten tegelijkertijd) gehad, waaronder infusen en ik ben er nog niet vanaf. Op tijd behandelen is zo belangrijk, dan zijn je kansen vele malen beter.
Wow, dat klinkt als veel ellende....![]()
Wanneer werd bij jou de lyme ontdekt en begon je met de ab kuur? 3 jaar ab is echt lang....
Op dit moment voel ik me (als ik niet teveel hooi op mijn vork neem), wel prima. Mogelijke klachten kunnen ook door de ab komen, sinds ik daar altijd vervelend op reageer en bijwerkingen van ervaar.
Na zes jaar (toen werd het pas gevonden) heb ik één maand doxycycline gehad, maar pas na acht jaar ben ik langdurig behandeld. Helaas helpt het tot nu toe dus niet, het zit er gewoon al veel te lang.. Inmiddels ben ik al 14 jaar ziek.
Gelukkig