DideH schreef:Pohh dat lijkt me heel naar!
Ik heb gelukkig op de een of andere manier een directe trigger dat ik meteen wakker word. Heb altijd wattenschijfjes op mijn nachtkastje liggen dus dan prop ik er daar altijd direct eentje van in om te voorkomen dat het een bloedbad wordt.
Heb nog wel de afspraak staan dat als het met dat vaseline smeren niet snel beter wordt dat ik dan over 2 weken weer terug mag komen. Mocht dat zo zijn dan ga ik denk ik toch inderdaad om die doorverwijzing vragen voor dichtbranden als ik jullie ervaringen zo hoor.
Ik zou eens beginnen met stoppen met wattenschijfjes in je neus drukken

Hier een paar jaar last gehad van extreem veel en heftige bloedneuzen door medicatie. Stress was garantie (leuk, als je op moet schieten om een bus te halen en je dan al zeker weet dat je hem niet haalt omdat je neus ontploft), en neusverkoudheid de hel. Helaas heb ik hooikoorts.. Het grootste feest was toen ik net de (grotendeels witte) toiletruimtes op mijn werk had schoongemaakt, en ik toen enorm hard moest niezen. Doordat de oorzaak bekend was is er echter niks aan de bloedneuzen gedaan.