Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:Stuitje doet zo gruwelijk veel pijn en dat blijft ook wel even![]()
Ik ben verder niet zo van hap of ha bellen. Pas als se klachten langer aanhouden dan even rust. Dat is voor mij enkele dagen. Als ik gwn kan ademen, eten zonder pijn. Kan lopen en overal nog gevoel heb.
Schat zelf in, bel hap of ga moegen naar de ha! Jij voelt alleen wat je voelt.
Cioccolato schreef:Stuitje doet zo gruwelijk veel pijn en dat blijft ook wel even![]()
Ik ben verder niet zo van hap of ha bellen. Pas als se klachten langer aanhouden dan even rust. Dat is voor mij enkele dagen. Als ik gwn kan ademen, eten zonder pijn. Kan lopen en overal nog gevoel heb.
Kookaburra schreef:Cioccolato schreef:Stuitje doet zo gruwelijk veel pijn en dat blijft ook wel even![]()
Zo ben ik ook, ik ben in mijn leven uberhaupt nog maar een paar keer bij de HA geweestMaar met hersenen/hoofd en ruggenwervel ben ik een pak voorzichtiger.
Kookaburra schreef:CaptainJS schreef:Ik heb de huisartsenpost gebeld en volgens hun gaan er geen alarmbellen af dus moet om de 4 uur paracetomal of ibuprofen pakken. Ik hoef morgen van hun ook niet de huisarts te bellen.
Top dat je gebeld hebt!
Maar mooi in de gaten blijven houden
MarjanB schreef:Ik ben 3 jaar geleden gevallen (niet eens op m’n kont) en m’n heilig been gebroken. Kon nog gewoon lopen maar veel pijn. Bij de hap zeiden ze oh je loopt nog zal wel niks zijn. Nou met tegenzin maakten ze een foto en toen moest ik gelijk in een rolstoel gaan zittendus zou sowieso even langs de ha om even te laten voelen.
CaptainJS schreef:Ik heb de huisartsenpost gebeld en volgens hun gaan er geen alarmbellen af dus moet om de 4 uur paracetomal of ibuprofen pakken. Ik hoef morgen van hun ook niet de huisarts te bellen.
Duran123 schreef:CaptainJS schreef:Ik heb de huisartsenpost gebeld en volgens hun gaan er geen alarmbellen af dus moet om de 4 uur paracetomal of ibuprofen pakken. Ik hoef morgen van hun ook niet de huisarts te bellen.
Heb je ook verteld dat je benen vaker dan normaal slapen?
Hier slechte ervaring na soortgelijke val en klachten...
Zou morgen zeker naar huisarts gaan is mijn advies.
Sterkte!
CaptainJS schreef:Duran123 schreef:
Ik heb de huisartsenpost gebeld en volgens hun gaan er geen alarmbellen af dus moet om de 4 uur paracetomal of ibuprofen pakken. Ik hoef morgen van hun ook niet de huisarts te bellen.
Heb je ook verteld dat je benen vaker dan normaal slapen?
Hier slechte ervaring na soortgelijke val en klachten...
Zou morgen zeker naar huisarts gaan is mijn advies.
Sterkte!
Duran123 schreef:CaptainJS schreef:
Ja, dat heb ik ook vertel en ook dat ik tintelingen in mijn voet heb als ik zit.
Oei oei ik ben niet zo van het vingertje wijzen, maar als ik je aan de telefoon had gehad (werk zelf op hap) dan had je langs moeten komen.
Bel je morgen wel de huisarts?