Opzoek naar de juiste sportbroek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 11:37

Een van de meest "waar voor je geld"-items in mijn sportkledingkast zijn de basic hardloopcapri's (Kalenji run dry) van de Decathlon. Kosten een tientje, hebben een touwtje en blijven mega goed zitten. Ik gebruik ze voornamelijk voor de rollerderby en in warm weer ook om te wandelen en fitnessen. Zelfs gebruiken als slidingshort met rugby overleefden ze prima *\o/*

Daarnaast heb ik diverse sportleggings van Nike, Grrl, Reebok en Fablethics waarbij ik de Grrl en Fablethics leggings zonder touwtjes toch het beste vind zitten voor fitness.

(Overigens draag ik broekmaat 50 waarbij de taille ook altijd te ruim is)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 11:40

Vanillia schreef:
Ik heb met normale broeken hetzelfde probleem als jij (zelfde maat ook), maar de sportbroeken van de Action met hoge band blijven bij mij echt goed zitten. Kosten iets van €15 uit mijn hoofd.

Omdat ik er even snel nodig had en er nog niet over uit was welke goede ik ging kopen heb ik deze van de week gekocht. Die zit inderdaad ook goed zeg! Niet verwacht. Is mooi op maat en er zit een touwtje in. Deze was 9,95€! :)

Urielle

Re: Opzoek naar de juiste sportbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 12:18

Bij Aliexpress heb je bij de Lantech store een hele fijne, goedkope broek voor fitness/krachttraining.
High waist, bubblebutt en schijnt niet door bij het squatten. Past heel fijn voor mijn appeltjesfiguur.

Lantech Vrouwen Gym Yoga Naadloze Broek Sport Kleding Elastische Hoge Taille Atletische Oefening Fitness Leggings Activewear Broek

8 EUR betaald.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 12:39

@Urielle, hoe vallen die qua maat? Bij Ali valt alles dikwijls extreem klein.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 13:01

sevke schreef:
@Urielle, hoe vallen die qua maat? Bij Ali valt alles dikwijls extreem klein.

Er staat een maattabel bij.
Ik heb zelf mijn normale maat en die zit goed. De stof is heel elastisch dus denk ook niet dat het veel problemen op zou moeten leveren.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 13:08

super. Bedankt voor de tip. Ik ga er eentje bestellen, kost geen rib uit mijn lijf, dus is het niks, dan is het niks :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 13:10

sevke schreef:
super. Bedankt voor de tip. Ik ga er eentje bestellen, kost geen rib uit mijn lijf, dus is het niks, dan is het niks :D

Zo keek ik er ook tegenaan idd!

Heb ondertussen 6 van deze broeken en er zijn er nog 4 onderweg. :+
Voor dat geld heb ik er eentje in Nederland, en die heeft dezelfde kwaliteit.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 13:15

Mijn sportleggings zijn van Shaped (https://www.shapedfit.nl). High waist, fijne kwaliteit stof, zakken niet af. En qua prijs goed te doen vind ik.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 15:06

Urielle schreef:
sevke schreef:

Zo keek ik er ook tegenaan idd!

Heb ondertussen 6 van deze broeken en er zijn er nog 4 onderweg. :+
Voor dat geld heb ik er eentje in Nederland, en die heeft dezelfde kwaliteit.

Heb er twee besteld. Een lange en een korte. Ben benieuwd :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 15:44

Warboel schreef:
Gymshark <3

Deze zijn inderdaad ook top!
Ook de truien, sportBH en joggings *\o/*

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:30

Mama3 schreef:
De decathlon, voor betaalbare goed zittende sportlegging, met een zak aan de zijkant voor je telefoon.

En anders asics, under armour, adidas

Ik zweer bij de leggings van de Decathlon! Ik draag niks anders meer met sporten! Gewoon de Domyos, zijn volgens mij iets van 17 euro, maar zitten top! (Heb hetzelfde probleem, dikke bovenbenen, smalle taille.) Super leuke kleurtjes ook qua keuze, maar ook gewoon zwart. EN inddd ideaal een zakje voor je telefoon!

Ik heb wel een maatje kleiner dan wat ik normaal aan heb. De M (mijn standaard maat) zakt wel af. De S zit super!

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:26

Hier ook toevallig vorige week eentje aangeschaft bij de Decathlon. Zit bijzonder fijn!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:31

Die van gymshark vind ik top, maar sinds ik https://eu.beaybl.com heb ontdekt koop ik daar al mn sportbroeken. Stuk goedkoper en super fijne stof. :D

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:03

Urielle schreef:
Bij Aliexpress heb je bij de Lantech store een hele fijne, goedkope broek voor fitness/krachttraining.
High waist, bubblebutt en schijnt niet door bij het squatten. Past heel fijn voor mijn appeltjesfiguur.

Lantech Vrouwen Gym Yoga Naadloze Broek Sport Kleding Elastische Hoge Taille Atletische Oefening Fitness Leggings Activewear Broek

8 EUR betaald.

Ik heb ze binnen, en ze zijn super! Had een L besteld, maar een M zal zeker ook goed zijn. De stof heeft veel stretch.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 12:40

sevke schreef:
Urielle schreef:

8 EUR betaald.

Ik heb ze binnen, en ze zijn super! Had een L besteld, maar een M zal zeker ook goed zijn. De stof heeft veel stretch.

Leuk om te horen!
Ik heb ze zelf in alle mogelijke kleuren en ben er echt blij mee.
Mooi dat ze jou ook goed bevallen.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 14:22

Heb ze nog niet gewassen, maar tot nu toe erg blij mee. De short zit erg comfortabel. Met de legging heb ik nog niet gesport.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 14:58

Shorts heb ik niet ervan, alleen de high-waisted bubblebutt leggings. (ook al gewassen, bleven netjes)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 15:21

Ik ben groot fan van ICIW en Bara Sportswear :j Ze zijn niet goedkoop maar zeker die laatste hebben vaak aanbiedingen.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:55

Urielle schreef:
Shorts heb ik niet ervan, alleen de high-waisted bubblebutt leggings. (ook al gewassen, bleven netjes)

Ik vind ze wel interessant klinken, blijven ze langere tijd netjes? En bij squats ziet niemand wat voor ondergoed je draagt? :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 20:03

Die nu bij de Kruidvat in de aanbieding zijn, in elk geval geen succes. :) Mooie stof, lekker stevig/dik. Zakt direct af

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 20:18

Kiwi_ schreef:
Urielle schreef:

Ik vind ze wel interessant klinken, blijven ze langere tijd netjes? En bij squats ziet niemand wat voor ondergoed je draagt? :D

De zwarte schijnt door bij het squatten. M'n grijze, blauwe en rode gaan goed.
Ik heb de grijze (die heb ik het langste) nu 10-15 keer in de was gehad, zijn nog als nieuw.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 12:05

Hier nog altijd zeer tevreden over de Ali sportbroeken. Blijven goed in de was en blijven ook goed zitten. De grijze en kaki heb ik, en zijn squatproof!