Daarnaast heb ik diverse sportleggings van Nike, Grrl, Reebok en Fablethics waarbij ik de Grrl en Fablethics leggings zonder touwtjes toch het beste vind zitten voor fitness.
(Overigens draag ik broekmaat 50 waarbij de taille ook altijd te ruim is)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Ik heb met normale broeken hetzelfde probleem als jij (zelfde maat ook), maar de sportbroeken van de Action met hoge band blijven bij mij echt goed zitten. Kosten iets van €15 uit mijn hoofd.
sevke schreef:super. Bedankt voor de tip. Ik ga er eentje bestellen, kost geen rib uit mijn lijf, dus is het niks, dan is het niks
Urielle schreef:sevke schreef:super. Bedankt voor de tip. Ik ga er eentje bestellen, kost geen rib uit mijn lijf, dus is het niks, dan is het niks
Zo keek ik er ook tegenaan idd!
Heb ondertussen 6 van deze broeken en er zijn er nog 4 onderweg.![]()
Voor dat geld heb ik er eentje in Nederland, en die heeft dezelfde kwaliteit.
Mama3 schreef:De decathlon, voor betaalbare goed zittende sportlegging, met een zak aan de zijkant voor je telefoon.
En anders asics, under armour, adidas
Urielle schreef:Bij Aliexpress heb je bij de Lantech store een hele fijne, goedkope broek voor fitness/krachttraining.
High waist, bubblebutt en schijnt niet door bij het squatten. Past heel fijn voor mijn appeltjesfiguur.
Lantech Vrouwen Gym Yoga Naadloze Broek Sport Kleding Elastische Hoge Taille Atletische Oefening Fitness Leggings Activewear Broek
8 EUR betaald.
sevke schreef:Urielle schreef:Bij Aliexpress heb je bij de Lantech store een hele fijne, goedkope broek voor fitness/krachttraining.
High waist, bubblebutt en schijnt niet door bij het squatten. Past heel fijn voor mijn appeltjesfiguur.
Lantech Vrouwen Gym Yoga Naadloze Broek Sport Kleding Elastische Hoge Taille Atletische Oefening Fitness Leggings Activewear Broek
8 EUR betaald.
Ik heb ze binnen, en ze zijn super! Had een L besteld, maar een M zal zeker ook goed zijn. De stof heeft veel stretch.
Kiwi_ schreef:Urielle schreef:Shorts heb ik niet ervan, alleen de high-waisted bubblebutt leggings. (ook al gewassen, bleven netjes)
Ik vind ze wel interessant klinken, blijven ze langere tijd netjes? En bij squats ziet niemand wat voor ondergoed je draagt?