DuoPenotti schreef:Ik lees ook mee.
Ik zit ook mee dat ik in een voorbeeld zie kokosrasp en 50 gr mangostukjes.
En gebruik je dat de rest van de week ook nog of kun je het overige weggooien?
Je eet de hele week door wel fruit, zo staat er ook als tussendoortje fruitsalade in, kun je je mango ook door gooien en anders ruil je het met een ander stuk fruit. Ik moest vandaag druiven eten die had ik niet in huis dus heb een banaan gepakt.
Je hoeft niet strak langs de lijn, en mag het gerust vervangen met iets vergelijkbaars als je de hoeveelheid maar in de gaten houd.
Sky_As schreef:Bedankt
Door jullie heb ik weer geld uit gegeven
Ben erg benieuwd, wil er graag nog een paar kg vanaf hebben maar merk dat gezond (blijven) eten best moeilijk is. Dus hoop dat ik met die week recepten iets meer structuur krijg en toch lekker en gezonde dingen kan eten.
Haha zo herkenbaar
net boek 1 en 2 besteld en al bedacht dat ik later het top boek ook nog wilde hebben, komen ze met een zomerboek dus dit 2 ook maar besteld 
Sky_As schreef:Hoe lang is de gemiddelde bereidingstijd? want ik merk wel dat ik qua tijd soms een beetje krap zit en het liefst recepten heb die met zeg maar ca. 20 minuten op tafel staan (of langer mag, maar dan moet de bereidingstijd in "wachten" zitten, dus bijv. oven)... Ik ben vooral benieuwd naar ontbijt en lunch, daar ben ik slecht in....
Dat zal per gerecht verschillen denk ik, wij hadden gisteren macaroni, dat stond met 15min op tafel maar er staan ook gerechten in als stoofvlees dat duurt langer natuurlijk.
Maar ik denk dat het over heel algemeen niet lastig is hoor!