Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nowiexx schreef:Ik heb inderdaad een casemanager van de bedrijfsarts. Maar zijn vaak niet bereikbaar, enkel op afspraak.
Door de pijn heen lopen doe ik al.. aangezien ik MOET werken. Zo bijzonder eigenlijk.
Ik krijg overigens 80% uitbetaald en aangevuld tot het minimumloon. Geen idee of dat zo mag?
Nowiexx schreef:Akshay schreef:Én die 80% geldt alleen op niet gewerkte uren.
Elk gewerkt uur is 100 %
Zou dat ook zo zijn als ik niet zo productief ben als normaal? Dus normaliter ben ik 100% productief dat uur en nu 70/75%? Soms 60/65% uiteraard. Wanneer ik niet productief ben zet ik ook mijn uren uit natuurlijk.
Nowiexx schreef:Update...
Ziekenhuis heeft een wachttijd van 4 maand voor een operatie. Bergman clinics wordt ook vergoed door mijn zorgverzekeraar en heeft een wachttijd van 4 tot 6 weken (gelukkig). Nu ga ik alle papierwerk in orde maken zodat ik een consult bij hen kan inplannen.
Nowiexx schreef:Update...
Ziekenhuis heeft een wachttijd van 4 maand voor een operatie. Bergman clinics wordt ook vergoed door mijn zorgverzekeraar en heeft een wachttijd van 4 tot 6 weken (gelukkig). Nu ga ik alle papierwerk in orde maken zodat ik een consult bij hen kan inplannen.
Caresse07 schreef:Mijn vriend heeft gisteren te horen gekregen dat hij een dubbele hernia heeft en moet ook geopereerd worden. Hij is 6 mei al aan de beurt, ook bij Bergman Clinics.
Echt supersnel allemaal, echt heel fijn.
har166 schreef:Ik heb al lange tijd last van een zenuw en kan sinds gisteren alleen nog maar op mn buik liggen. De huisarts vermoed ischias of een hernia en daarvoor moet een mri gemaakt worden. Ik heb diclofenac en tramadol ( en paracetamol) gekregen maar dat helpt geen zier, dus vraag me af hoe ik die mri doorkom als ik zo lang op mijn rug moet liggen.
Nowiexx schreef:Wordt allemaal niet vergoed.. enkel Bergman clinics..