Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:Doet dat waxen niet ongeloofwaardig pijn? Ik houd het bij de ladyshave denk ik.. Dan maar een keer vaker, maar wel pijnloos..
Urielle schreef:Texas02 schreef:Doet dat waxen niet ongeloofwaardig pijn? Ik houd het bij de ladyshave denk ik.. Dan maar een keer vaker, maar wel pijnloos..
Ik vond het professioneel gedaan goed meevallen. Laseren deed bij mij in de intieme zone wel afgrijselijk pijn. Heb toen met een handdoek tussen mijn tanden gezeten.
Pareltjes schreef:Zo dan...had ze de intensiteit wel wat lager kunnen zetten. Dat je nog terug gegaan bent.
troi schreef:Schaamstreek waxen vind ik echt enorm pijnlijk, en ik ben niet echt gevoelig qua pijn, en na een paar dagen tot een week voel ik alweer stoppeltjes. Voor mij het echt niet waard!
Tortilla schreef:Heel erg bedankt voor alle ervaringen!
Om voor mijzelf eens te kijken wat ik ervan vind heb ik voor volgende week vrijdag mijn allereerste afspraak om te waxen staan... voor een full brazilian en oksels.
Kijken wat ik er van vind het hoe lang het duurt voor het terug komt, en dan kijken hoe verder...
Vind het stiekem best spannend, maar houd mijzelf maar voor dat zij niet anders doen
Pareltjes schreef:MarcoBorsato schreef:Willen de mensen met een kale vulva even rekenschap afleggen aan Pareltjes aub?
Het verschil tussen een algemene vraag en persoonlijk rekenschap af “ moeten “ leggen is enorm groot.
Kennelijk ligt het nogal gevoelig voor je () dat je het zo uit proportie trekt?