Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Ik vind dat de HA het allemaal op zn beloop laat hoor.... Heb je doorverwijzing naar het ziekenhuis nog besproken?
Knert schreef:Misschien lees ik er over heen. Maar onlangs een nieuwe liefde gekregen?
Veel activiteit tussen de lakens kan ook voor dergelijke klachten zorgen. Plassen na de daad wil helpen.
kaatje77 schreef:Knert schreef:Misschien lees ik er over heen. Maar onlangs een nieuwe liefde gekregen?
Veel activiteit tussen de lakens kan ook voor dergelijke klachten zorgen. Plassen na de daad wil helpen.
Nee, al sinds 2010 dezelfde en daarvoor op alles nagekeken wat je maar kunt bedenken ivm capriolen die mijn ex uithaalde waarvan ik geen weet had
kaatje77 schreef:noviceh schreef:Ik vind dat de HA het allemaal op zn beloop laat hoor.... Heb je doorverwijzing naar het ziekenhuis nog besproken?
Dat vind ik ook....
Inderdaad besproken, ze wil eerst deze kuur afwachten.
Heb nogmaals gezegd dat het mijn hele uunormale leven nu al een maand beïnvloed en dat ik daar helemaal gek van wordt....tja dan krijg ik geen duidelijk antwoord.
Hoop zo dat het na deze kuur is afgelopen
Uppojono schreef:Ik heb dit een aantal jaar geleden ook gehad; steeds terugkerende blaasontsteking, waar ik steeds heel ziek van was. Meerdere AB kuren, maar steeds weer koorts (40 graden), koude rillingen en gewoon niet kunnen functioneren.
Ik heb uiteindelijk 3 maanden lang een lage dosering AB gehad en dat was effectief. Hierna nooit meer problemen gehad.
Misschien kun je dit eens overleggen met je huisarts.
Beterschap, het is écht zó vervelend!
daiswees schreef:wat een ellende blaasontstekingen...
wat bij mij helpt is veel jus d'orange ( zegmaar rustig 2 liter in 2 uur) wegdrinken.
door zoveel zuur in mn blaas te stoppen gaat het snel over in combinatie met furabid en cranberrytabletten.
mocht je jus d'orange niet lusten kan je ook geconcentreerd citroensap oplossen in water ( hoe zuurder hoe beter voor de blaas)
beestenfreak schreef:Wat een ellende zeg, ik neem aan dat de urine echt naar het lab is gegaan en dat er ook een resistentie van is bepaald? Ik werk op een microbiologisch lab en bij ons doen ze dat standaard bij een positieve kweek maar weet niet of dat overal zo is. Gewoon meteen weer urine op kweek laten zetten hoor, dan weet je zeker dat je de juiste antibiotica krijgt. Hoop dat je er snel vanaf bent(met homeopathie zou ik wel een beetje oppassen hoor, als ondersteuning prima maar niet als vervanger van antibiotica)