xPearl schreef:@Loeky
Dat is inderdaad een idee. Maar vind dat zo lastig! Zoveel keus.. Ik was eigenlijk al jaaaaren met Andrelon hahah
Mijn haar breekt al als ik kijk naar andrelon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPearl schreef:@Loeky
Dat is inderdaad een idee. Maar vind dat zo lastig! Zoveel keus.. Ik was eigenlijk al jaaaaren met Andrelon hahah
Goof schreef:Even een andere insteek; ik heb mijn haar al in geen 10 jaar geborsteld, als het al niet veel langer is.
Ik heb dik haar tot over mijn schouders, lang dus, met slag erin. Als ik het gewassen heb is het zacht en klitvrij, de overige dagen haal er er alleen even mijn handen doorheen in de ochtend en dan is het helemaal prima. Ik heb helemaal geen borstel nodig.
Pantykous schreef:Als ik mijn haar 10 jaar niet borstel kan er een ooievaar in nesten denk ik.
MyWishMax schreef:Ben ik echt de enige die de tangle teezer niks vindt?
Ik heb veel en dik haar, maar ik kom gewoon niet door al mijn haar heen ermee. Ik moet het echt in tig secties onderverdelen en dan alsnog kom ik op bepaalde plekken niet door alles heen, waardoor er klitten blijven zitten.
Ik ben dus nog op zoek naar een andere fijne borstel.
MarcoBorsato schreef:MyWishMax schreef:Ben ik echt de enige die de tangle teezer niks vindt?
Ik heb veel en dik haar, maar ik kom gewoon niet door al mijn haar heen ermee. Ik moet het echt in tig secties onderverdelen en dan alsnog kom ik op bepaalde plekken niet door alles heen, waardoor er klitten blijven zitten.
Ik ben dus nog op zoek naar een andere fijne borstel.
Borstel je droog?
Ik heb een dikke bos krullen dus borstel alleen nat.
Als ik het niet uitborstel onder de douche krijg ik dreads.
Goof schreef:Pantykous schreef:Als ik mijn haar 10 jaar niet borstel kan er een ooievaar in nesten denk ik.
10 jaar niet borstelen staat niet gelijk aan 10 jaar niet verzorgen he
Goof schreef:Pantykous schreef:Als ik mijn haar 10 jaar niet borstel kan er een ooievaar in nesten denk ik.
10 jaar niet borstelen staat niet gelijk aan 10 jaar niet verzorgen he