Gezichtshaar verwijderen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:23

Ik gebruik een pincet om de dikke en donkere haren van m’n kin te verwijderen. De donkerste van m’n lip neem ik dan ook mee, maar die doe ik niet volledig. Een paar geprobeerd te waxen, aar dan kreeg ik witte kopjes op m’n bovenlip. Dan niet. Ik kan er niet wakker van liggen. Scheren die ik absoluut niet, fabel of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:29

UhNee schreef:
Ik hars mijn bovenlip en gebruik een pincet voor kin/wenkbrauwen, alleen krijg ik best wel heftige uitslag na het harsen. Heb nu een permanent rode bovenlip :=

Krijg je niet van die stomme stoppels als je een scheermesje gebruikt?

Heb ik persoonlijk nooit last van doe het al jaren zo, misschien ook daardoor hoor dat het in het begin wel beetje stoppels werden maar nu niet meer. Geen idee hoe dat werkt :P

N0a

Re: Gezichtshaar verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:30

Ik hars m'n bovenlip en m'n (onder) kin.
Geen last van uitslag. Na het harsen smeer ik het in met amandelolie. De volgende ochtend is de roodheid verdwenen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:36

Ik pluk alles uit met een pincet

Heb hele donkere haartjes, dus ik krijg echt een snor als ik dat niet bij zou houden :+
Vooral bovenlip deed in het begin zeer, maar ruim 10 jaar later zijn alle zenuwen daar dood geloof ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:38

Ik gebruik ontharingscreme of zo'n speciaal wenkbrauwscheermesje. Ontharingscreme vind ik echt by far de makkelijkste en meest foolproof manier maar als m'n huid een gevoelige bui heeft ga ik er liever overheen met een scheermesje. Ik heb overigens PCOS waardoor ik best wat haargroei in m'n gezicht heb. De echt dikke zwarte haren trek ik eruit met een pincet, mijn snor doe ik eens in de 2/3 (?) weken.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:41

Zoek eens op dermaplaning! :) Ik onthaar mijn gezicht gewoon met zo’n wenkbrauw scheermesje. Komt echt niet meer of dikker terug. Wel heb ik donker haar op mijn bovenlip. Dit heb ik voorheen wel gewaxt maar kreeg hier enorme bultjes van.