Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Omdat ik soms wat last heb van mijn spieren en verklevingen na operaties ga ik normaal vaak naar de chiropractor of de osteo of soms sport massage.
Alles zit nu dicht en ik dacht... zijn er geen producten die ik kan gebruiken om zelf mijn spieren en fascia wat los te krijgen.
Heeft iemand ervaringen met bijvoorbeeld een massage gun of iets anders?
Het gaat om onderrug, nek en arm..
miccamaaike schreef:Heel verstandig Sandra, is ook altijd t eerste wat ik doe, de verzend- en levertijd checken. Maar ibood is voor zover ik weet geen dropshipper, hebben er laatst nog een nieuwe koffiemachine gekocht (Siemens) dus t zijn geen rotzooi producten.
Margee, dat zei ik net
Boompje1985 schreef:Ik heb een massage apparaat met infrarood licht. Ook heeft die van mij een lichte en een zwaardere trilstand. Je kan hem ook gebruiken zonder infrarood. Ik gebruik hem voornamelijk bij of na een migraine aanval of bij spierpijn of stijfheid. Ook helpt het goed om de bloedcirculatie te stimuleren dus na een dag veel staan dan pak ik mn voeten en onderbenen ook mee. Ik heb m ooit cadeau gekregen maar ik zal even zoeken of ik m ergens online kan vinden.
Edit: gevonden. https://www.bol.com/nl/p/beurer-mg70-ma ... re_pdp_www
Boompje1985 schreef:Meer mobiliteit, minder pijn. Tijdens mn frozen shoulder was het vooral fijn om de omliggende spieren (dus niet de schouder zelf) wat soepeler te houden. Het trok bij mij helemaal naar mn nek en ruggenwervels en dan was zo'n apparaat erg prettig. Ook helpt het bij mij om de spierpijn sneller kwijt te raken. Ik kan ook echt niet meer zonder, het "geneest" misschien niks maar die ontspanning is zo fijn!
pluisje88 schreef:Ik heb mijn gun net binnen! Die van de Aldi. Paar seconden geprobeerd voor ik hem aan de oplader heb gelegd en ik ben nu al fan! Dacht dat ie alleen aan een kabel kon maar er zit een accu in! Wil er graag nog een zelfde bij voor m’n paard. Helaas zijn ze hier in de buurt overal uitverkocht
superpony schreef:pluisje88 schreef:Ik heb mijn gun net binnen! Die van de Aldi. Paar seconden geprobeerd voor ik hem aan de oplader heb gelegd en ik ben nu al fan! Dacht dat ie alleen aan een kabel kon maar er zit een accu in! Wil er graag nog een zelfde bij voor m’n paard. Helaas zijn ze hier in de buurt overal uitverkocht
Waar heb je hem gebruikt en voor welke klachten?
janderegelaa schreef:Ik heb deze gun. Spotgoedkoop en geleverd vanuit Belgie. Doet echt niet onder voor een duurdere.
https://nl.aliexpress.com/i/4000082317523.html
Muze schreef:Voor de paarden had ik een topic geopend maar daar krijg ik geen reacties.
Zie op Facebook steeds reclame van de horserelax voorbij komen voor paard..