Earth schreef:Ga amper naar buiten.
Maar dat is juist erg belangrijk! Lekker daglicht meepakken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ik denk dat het toch te maken had met heftige stress. Mijn lichaam kan daar niet zo goed mee om gaan merk ik. Heb uiteindelijk geen test gedaan, omdat ik niet dat onnodig wil doen ofzo. Stom misschien, maar goed.
Earth schreef:Ja dat snap ik wel, en dat spookt ook door mijn hoofd. Maar ik ben chronisch ziek, waardoor ik zo vaak allerlei klachten heb, dat ik het heel moeilijk vind om dingen uit elkaar te houden... Wat is wat enzo, het is zo'n gevecht dat ik dan liever mn kop in het zand steek.
Earth schreef:Ja dat snap ik wel, en dat spookt ook door mijn hoofd. Maar ik ben chronisch ziek, waardoor ik zo vaak allerlei klachten heb, dat ik het heel moeilijk vind om dingen uit elkaar te houden... Wat is wat enzo, het is zo'n gevecht dat ik dan liever mn kop in het zand steek.
DuoPenotti schreef:Testen is natuurlijk wel verstandig.
Maar ik weet de thuissituatie van TS niet.
Als ze alleen thuis is, niemand spreekt en ziet, niet naar de winkel gaat, dan hoeft testen ook weer niet perse.
Dan kan ze ook wachten voordat ze een paar dagen compleet klachtenvrij is voordat ze weer wat onderneemt.
Annet_Dottie schreef:Ik denk dat we met z'n allen heel hard kunnen roepen laat je testen maar als de ts de ernst er niet van in ziet en uitsluiten niet nodig vind zijn wij bokkers wel de laatste mensen die haar kunnen overtuigen om het wel te doen. Net als de rest vind ik het ontzettend dom dat je je perse niet wil laten testen maarja ik/wij kunnen niemand verplichten, ik hoop oprecht dat je het niet hebt en dus niemand verder besmet en dat lekker aan de loop gaat..