Ik hoop voor jou dat het wel beter zal gaan! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:NorwayFjord schreef:Hier 3x geopereerd en nog steeds niet vrij van pijn helaas. Niet echt een hoopvol bericht van mijIk hoop voor jou dat het wel beter zal gaan!
Maar dan vraag ik me af of het probleem wel bij de zenuwen ligt?
NorwayFjord schreef:Hier 3x geopereerd en nog steeds niet vrij van pijn helaas. Niet echt een hoopvol bericht van mijIk hoop voor jou dat het wel beter zal gaan!
_Friemel schreef:_Friemel schreef:Hoe ging jullie genezing?
Nu 2 weken geleden, valt vies tegen... ook nog eens een mega ei onder 1 van de plekken...
Update, acnes operatie nr 2 staat op de lijst voor aanstaande 11 aug.
Ik ben gewoon op....
Heb sinds de acnes geen leven meer... ik blijf duimen
Nu 2 weken geleden, valt vies tegen... ook nog eens een mega ei onder 1 van de plekken...
Ik ben gewoon op....
Ik ben gewoon op....

Ik had het niet meer verwacht, maar zo is met de pijn goed te leven. Hopen dat het lang effect blijft houden...
Is al ruim een jaar geleden dat ik uitbehandeld ben verklaard en vind het toch soms nog zo lastig om goed te plannen zodat het goed vol te houden is. Zat al te grappen dat ik na deze vakantie weer vakantie nodig heb. Thuis weer even rustig aan, nu keihard genieten 

t is alleen meer draagbaar ik wilde zelf geen hogere dosis.
Merk je al iets van verschil op momenten? Of is dat nu te vroeg om te zeggen? 
Ik dacht echt dat ik op de goede weg was, maar maar een beetje stress en ik knip zo weer in.. Ik baal er een beetje van. Ik probeer nu alle stress-bronnen weg te werken en dan met de huisarts te meeten. Denk toch dat aanpakken de beste actie gaat zijn.._Friemel schreef:Ik had helaas 2 zijdige acnes met extreem onhoudbare pijn + extra aanvallen dus vandaar ook de heftige ingrepen direct. Ik ben in ieder geval uit m'n rolstoel en enthousiast voor de toekomst! Wel voorzichtig enthousiast want je weet maar nooit maar goed na de eerste operatie zei ik al gelijk tegen m'n moeder t zit er nog. Nu als ik volledig stil lig en dus geen pijn van de operatie wonden heb ben ik gewoon pijn vrij... zou t dan echt? @canon lastig dus, net een tikje te vroeg maar ik kijk positief naar de toekomst!
Ik heb 26 september een afspraak staan bij de fysio in het ziekenhuis voor een TENS apparaatje.