Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schemerdier schreef:Mijn vriend heeft 15 cm van mijn haar geknipt, dus ik zit weer even goed
AlwaysH schreef:Mijn haar is sinds afgelopen februari niet meer geknipt (balayage ook niet bijgewerkt). Het is LANG. Maar ik heb t, als ik naar stal ben bijv, toch wel een staart of knot in, dus geen last van. Plus haarband voor de kou.
Negerzoen schreef:Schemerdier schreef:Mijn vriend heeft 15 cm van mijn haar geknipt, dus ik zit weer even goed
En dat was ook de bedoeling?hahaha. Heel dapper!
Fijn om lotgenoten te treffen hierIk besteed normaal veel aandacht aan mijn haar (regelmatig knippen, kappers producten etc.) dus dat het er nu zo bij hangt baal ik wel van. Vooral de voorkant wordt te lang maar dat durf ik niet zelf te knippen.. Het zit nu maar even in een vlecht en ik ben op Pinterest aan het zoeken naar simpele opsteek of staart opties
Negerzoen schreef:Schemerdier schreef:Mijn vriend heeft 15 cm van mijn haar geknipt, dus ik zit weer even goed
En dat was ook de bedoeling?hahaha. Heel dapper!
Fijn om lotgenoten te treffen hierIk besteed normaal veel aandacht aan mijn haar (regelmatig knippen, kappers producten etc.) dus dat het er nu zo bij hangt baal ik wel van. Vooral de voorkant wordt te lang maar dat durf ik niet zelf te knippen.. Het zit nu maar even in een vlecht en ik ben op Pinterest aan het zoeken naar simpele opsteek of staart opties