Alcoholvrije wijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 11:34

Net bestelling gedaan met ook de Natureo rose, daar ben ik ook wel benieuwd naar. De 'Eins Zwei Zero' zou ik ook wel graag eens willen proberen, iemand daar ervaring mee?

Meestal test ik de alcoholvrije wijnen in restaurants. Als het niets is, dan is er maar een glas verloren en bestel ik een niet alcoholvrije :D

Ik denk wel dat als de vraag meer wordt, de kwaliteit ook gaat verbeteren.

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 13:48

Sakura789 schreef:

Dry January, Februari, March, April hihi dan moet het vast goed komen. *\o/*

Bedankt voor alle reacties, ik ga Natureo en een paar andere merken uitproberen en zal laten weten hoe het bevalt.

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 13:56

tienus63 schreef:
De zero sparkling rosé van Tulipe ( Ilja Gort) is wel goed in te nemen.
Verkrijgbaar bij de AH.

Deze inderdaad, na ook best wat geprobeerd te hebben.
Ook moeder en schoonmoeder waren positief verrast.
Vanaf maandag 1+1 bij de appie :D

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 13:45

Fitzroy

Re: Alcoholvrije wijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 14:06

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 17:39

Sakura789 schreef:
Net bestelling gedaan met ook de Natureo rose, daar ben ik ook wel benieuwd naar. De 'Eins Zwei Zero' zou ik ook wel graag eens willen proberen, iemand daar ervaring mee?

Meestal test ik de alcoholvrije wijnen in restaurants. Als het niets is, dan is er maar een glas verloren en bestel ik een niet alcoholvrije :D

Hier ook alcoholvrije wijn uit de schappen meegenomen en twee waren zo vreselijk lekker→ licht mouserende perzikken wijn ...zo meegepikt uit het alcohol vrije wijn schap.

Alleen ik kreeg er zo'n koppijn van , iedere keer. Dus dat vond ik wel jammer en ik zei tegen mijn man→ nu heb ik eindelijk een fantastische wijn gevonden zonder alcohol en krijg ik er koppijn van. Dus mijn man die fles eens goed bekeken. bleek het een 10% wijn te zijn, die ik dus lekker elke avond zat te tutteren _O- → en omdat hij zo super lekker was én zonder alcohol→ nam ik in plaats van het gebruikelijke glaasje bij het eten, 1, 2 of zelfs 3 op een avond. _O-
Ik heb dus tegen mijn goede bedoelingen in, gewoon ontzettend veel gezopen→ vandaar die koppijn.
Ik ben zo vreselijk geplaagd. Mijn conclusie van dat experiment was dus wel→ dat alcohol vrije wijn niet om te zuipen is en die 10% wijn was echt fantastisch, alleen niet de bedoeling.