Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Ik zweer bij Aziatische spf. Er zijn geen betere formules op de markt.Lopen 5 jaar voor mbt ingrediënten en cosmetisch heel elegant.
BaileyMix schreef:Niniane schreef:Ik zweer bij Aziatische spf. Er zijn geen betere formules op de markt.Lopen 5 jaar voor mbt ingrediënten en cosmetisch heel elegant.
Maar volgens mij zijn Aziatische producten verplicht om op dieren te testen toch? Voor mij een reden om die niet te willen kopen. Ik gebruik nu Biodermal omdat ik die groot heb ingeslagen, maar wil hierna over naar een crueltyfree alternatief.
Schemerdier schreef:Zouden jullie meer specifiek een foto/link willen meegeven van de zonnebrand die jullie aanraden? Ben altijd benieuwd naar betere producten.
Zelf gebruik ik in de zomer matterende 50 SPF van biodermal, maar vind die wat te geparfumeerd en niet zo lekker smeren.
Negerzoen schreef:putzy schreef:Ik gebruik in de lente en zomer altijd P20 zonnebrand. Dat is tot nu toe de enige waarmee ik niet binnen 10 minuten verbrand.
P20 bevat heel veel alcohol en is daarmee aardig funest voor je huid. Zeker je gezicht zou ik er echt niet mee insmeren
Boras schreef:Ik gebruik ook een dagcreme met spf.
Maar mensen, wat voor ongezonds krijgen we allemaal binnen juist door wat we op onze huid smeren.
putzy schreef:Negerzoen schreef:
P20 bevat heel veel alcohol en is daarmee aardig funest voor je huid. Zeker je gezicht zou ik er echt niet mee insmeren
Oei dat wist ik niet, gebruik het nu zeker 2 jaar en heb nog nergens last van gehad. Smeer het wel op na mn dagcreme, misschien dat dat wat verschil maakt, maar ga dan toch eens kijken naar een andere zonnebrandcreme.
Dank je wel!
Pantykous schreef:Ik gebruik deze, echt super spul: https://www.lookfantastic.nl/zelens-dai ... 97963.html
Qua minerale zonnebrand (en ook iets vriendelijker qua prijs) staat Ren bij mij bovenaan.
xx_Irisje schreef:Niniane schreef:Ik zweer bij Aziatische spf. Er zijn geen betere formules op de markt.Lopen 5 jaar voor mbt ingrediënten en cosmetisch heel elegant.
Zoals?
Ik ben altijd zoekende namelijk.