Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CairnTerrier schreef:@ butengeweun: ik heb ook preventief antibiotica geslikt op aanraden van de uroloog (zo'n drie jaar geleden). Na intiem te zijn geweest moest ik daarna een antibiotica slikken en dat een jaar lang. Na een jaar was ik het helemaal zat en heb ik de dokter gebeld en aangeven dat het niet goed voor je kan zijn en ben er toen mee gestopt. Afgesproken om het alleen in te nemen zodra ik het voel opkomen. Ook al geven ze aan dat het een lage dosering is, keer op keer zo'n pil lijkt mij niet goed voor je gezond- en gesteldheid.
san4nie schreef:CairnTerrier schreef:@ butengeweun: ik heb ook preventief antibiotica geslikt op aanraden van de uroloog (zo'n drie jaar geleden). Na intiem te zijn geweest moest ik daarna een antibiotica slikken en dat een jaar lang. Na een jaar was ik het helemaal zat en heb ik de dokter gebeld en aangeven dat het niet goed voor je kan zijn en ben er toen mee gestopt. Afgesproken om het alleen in te nemen zodra ik het voel opkomen. Ook al geven ze aan dat het een lage dosering is, keer op keer zo'n pil lijkt mij niet goed voor je gezond- en gesteldheid.
Maar dat werkte dus wel?
Mars schreef:Brandnetelthee, kamille, gember, citroen, duizendblad, vrouwenmantel, venkelzaad, weegbree, Indoneschische kruidenmengsel thee, met en zonder honing... ik heb zelfs met mijn doos in de lauwe thee gezeten (huismiddeltje van oma) appelazijn, knoflook, beredruif en al dat soort natuurlijke zaken... het helpt me helaas echt niet.
Niet ter voorkoming van en niet tijdens, als het er eenmaal is dan kan ik alleen maar krom liggen en hopen dat ik zsm met een AB kan starten.
8nnemiek schreef:Mars schreef:Brandnetelthee, kamille, gember, citroen, duizendblad, vrouwenmantel, venkelzaad, weegbree, Indoneschische kruidenmengsel thee, met en zonder honing... ik heb zelfs met mijn doos in de lauwe thee gezeten (huismiddeltje van oma) appelazijn, knoflook, beredruif en al dat soort natuurlijke zaken... het helpt me helaas echt niet.
Niet ter voorkoming van en niet tijdens, als het er eenmaal is dan kan ik alleen maar krom liggen en hopen dat ik zsm met een AB kan starten.
Jee wat heb je al veel geprobeerd! Frustrerend moet dat zijn.. Ik hoop dat je uiteindelijk toch iets vindt dat werkt.
CairnTerrier schreef:@ Pien_2010 en 8nnemiek: Douchen doen we hier ook voor en na; maar werkt helaas ook niet. Ik heb binnenkort een kijkonderzoek en dan kunnen ze me waarschijnlijk meer vertellen waar de chronische ontsteking is; in mijn blaaswand of toch in mijn urineleider. Ik heb eerst besloten het niet te doen omdat ik toch moet leren leven met deze chronische blaasontsteking, maar nu achteraf wil ik toch eigenlijk wel graag weten waar de ontsteking/irritatie zich precies bevindt.
Mars schreef:Nikszie boven, ben beetje aan het eind van mn latijn qua zoeken.
Onderzoek zelf vond ik niet heel pijnlijk maar naderhand, pffft. Kon niet meer plassen van de pijn
@janneke: nee dat zijn termen die me niks zeggen
Mars schreef:@janneke: nee dat zijn termen die me niks zeggen