Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Lang leve teunisbloemolie en magnesium! Sinds ik dat de twee weken voor mijn menstruatie slik, heb ik zo goed als geen buikpijn meerVoor die tijd ging ik door de grond van de pijn. Alleen aleve feminax hielp wat als ik geluk had. Nu heb ik geen pijnstillers meer nodig.
SusanH schreef:Lang leve de Mirena. Ik had hele erge klachten altijd. Zit nu aan de 2e Mirena en hierna komt er weer een. Helaas niet voor iedereen een oplossing, maar voor mij werkt het super. Mijn leven is echt een stuk leuker geworden.
magda_90 schreef:amber15 schreef:Lang leve teunisbloemolie en magnesium! Sinds ik dat de twee weken voor mijn menstruatie slik, heb ik zo goed als geen buikpijn meerVoor die tijd ging ik door de grond van de pijn. Alleen aleve feminax hielp wat als ik geluk had. Nu heb ik geen pijnstillers meer nodig.
Nee echt? Daar wil ik alles over weten als dat mag.![]()
Ik schud je de hand. Vannacht aan de wandel geweest voor de kruik en neurofen.
20 jaar aan de pil, prikpil en spiraal gezeten en het werd er alleen maar erger van. Nu zonder dat alles heb ik wel een regelmatige cyclus maar desondanks voel ik precies aan mijn lichaam waar ik ergens zit in de cyclus. Ben er zo klaar mee.
Menstruatie cups heb ik ook geprobeerd. Van alles wat werd aangeraden en veel met klantenservice gebeld. Maar mijn lichaam blijft ze eruit werken. Echt zo stom!
Aanvulling: ik heb toevallig deze gezien, maar welke cyclus bedoelen ze of alleen die gemiddelde 7 dagen dat je ongesteld bent?
[ [url=m/wov1tm.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OIVgLb.png]Afbeelding[/url] ]
maj0 schreef:SusanH schreef:Lang leve de Mirena. Ik had hele erge klachten altijd. Zit nu aan de 2e Mirena en hierna komt er weer een. Helaas niet voor iedereen een oplossing, maar voor mij werkt het super. Mijn leven is echt een stuk leuker geworden.
Nou echt niet haha.
Hier Mirena laten plaatsen maar jemig wat een pijn heb ik daar van gehad. Had alles ontstoken daarbinnen.
Heb hekel aan ongesteld zijn maar vergeleken met die mirena doe mij de ongesteldheid maar.
Cemlys schreef:Wat voor mij ook een goed hulpmiddel is, is het boek endometriose dieet. Daarin wordt heel erg ingegaan op wat je voeding met je lichaam doet en zeker met je hormonen. Ik merk dat ik veel meer op dingen let nu.
Magnesium citraat slik ik weer sinds een maand voor dw hoofdpijn (begonnen met deze gezien veel van mn hoofdpijn uit spierspanning wegkomt volgens mij)
Teunisbloem ga ik ophalen. Ik ben benieuwd. Misschien maakt het de migraine ook rustiger
Emmaa_ schreef:Cemlys schreef:Wat voor mij ook een goed hulpmiddel is, is het boek endometriose dieet. Daarin wordt heel erg ingegaan op wat je voeding met je lichaam doet en zeker met je hormonen. Ik merk dat ik veel meer op dingen let nu.
Magnesium citraat slik ik weer sinds een maand voor dw hoofdpijn (begonnen met deze gezien veel van mn hoofdpijn uit spierspanning wegkomt volgens mij)
Teunisbloem ga ik ophalen. Ik ben benieuwd. Misschien maakt het de migraine ook rustiger
Ik vind dit soort dingen altijd wel heel erg lastig. Het kan ongetwijfeld verschil maken (mijn pijnklachten worden bv ook milder als ik geen vlees en zuivel eet), maar endometriose is echt een hele serieuze ziekte waar echt veel te weinig onderzoek naar wordt gedaan en waar mensen met een baarmoeder echt ontzettend onderdoor aan kunnen gaan. Als je verhalen leest over vrouwen die zelfmoord plegen omdat ze niet geloofd/behandeld worden, en dat een gemiddelde diagnose 7 jaar (!!) kost... Dat is echt schrijnend. Ik zeg niet dat jij het zegt hoor, maar ik sla altijd nogal hard aan op dat soort boeken omdat het daardoor lijkt alsof het een kleine inbalans is die je zo kan herstellen door je voedingspatroon aan te passen, ipv de medische wereld te dwingen dit eens serieus te gaan nemen en er onderzoek naar te doen.