Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:53

Naadloze boxer. Maar wel met pijpjes.
Dat is het enige wat werkt bij mij.

En anders draag ik strings, maar dat wil ik ook niet altijd.

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:57

Hoe lang moeten de pijpjes van die boxer dan zijn? Rollen ze niet op in je liezen?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:59

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:01

Heb je al eens naar sloggi gekeken? Is echt super fijn ondergoed.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:02

Ook voor mij is dit de reden dat ik voornamelijk strings draag :+ Bij voorkeur de naadloze van Chantelle of Schiesser want ik vind niks zo lelijk als een zichtbare onderbroek. Ik begrijp niet waarom dat niet zou kunnen onder een rok? De truc is nu juist dat het niet zichtbaar is. 's Zomers onder dunne, lichte rokken draag ik super sexy onderbroeken met lange pijpen van spanx.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:06

Lau schreef:
Deze strings zijn echt ideaal: Net ontdekt #zalandostyle
https://www.zalando.nl/magic-bodyfashio ... c-q11.html

Ja strings zijn geweldig (zelf fan van de variant met kanten bovenrand want die snijdt niet onder een strakke broek).

Helaas dus niet geschikt voor onder een rok, gezien alleen de locale bejaarden club warm loopt voor mijn uitgezakte derrière als die rok met een windvlaag een stukje de lucht in gaat :')
Graag wat meer stof voor dit soort situaties, en dan zonder de diagnose pleinvrees :D

Misschien handig om nog even te vermelden: ik heb normaal een maat 38 (jeansmaat 28) dus een maat L lijkt mij toch echt veel te groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:08

MarlindeRooz schreef:

Welke Sloggi raad jij aan?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:09

S8903N schreef:
Lau schreef:
Deze strings zijn echt ideaal: Net ontdekt #zalandostyle
https://www.zalando.nl/magic-bodyfashio ... c-q11.html

Ja strings zijn geweldig (zelf fan van de variant met kanten bovenrand want die snijdt niet onder een strakke broek).

Helaas dus niet geschikt voor onder een rok, gezien alleen de locale bejaarden club warm loopt voor mijn uitgezakte derrière als die rok met een windvlaag een stukje de lucht in gaat :')
Graag wat meer stof voor dit soort situaties, en dan zonder de diagnose pleinvrees :D

Misschien handig om nog even te vermelden: ik heb normaal een maat 38 (jeansmaat 28) dus een maat L lijkt mij toch echt veel te groot.

Gewoon een broekje onder je rok, al denk ik dat het echt wel mee valt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:11

S8903N schreef:
MarlindeRooz schreef:

Welke Sloggi raad jij aan?

Ik draag zelf altijd een string, mijn kont omvang is best groot en daardoor zitten “normale” onderbroeken vreselijk. Ze zakken af omdat ze dan om mijn heupen te groot zijn. Of ze knellen. :7
Maar ik weet dat het een enorm goed merk is met een super pasvorm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:12

Lau schreef:

Sport broekje bedoel je? Zweet dat niet enorm?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:13

Het duurde even voordat ik doorhad dat dit een serieus topic was en niet een neptopic via een Secret Santa :') _/-\o_
Succes met je zoektocht naar een dappere onderbroek!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:14

Ik heb laatst een setje gehaald bij de action. Bij uitpakken bleken het echt “oma” onderbroeken welke ook nog eens tot aan de navel komen. Maar eerlijk, ik heb nog nooit zulke fijne onderbroeken gehad. Ze zitten gegoten!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:15

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:22

Sky_As schreef:
https://images.app.goo.gl/TaromVKGUfkqE9nH9

Zoiets blijft ook goed zitten, ik heb die van de Hema, ook zoiets, soort corrigerend ondergoed

Haha met deze krijgt mijn vriend zeker een hartaanval _O-
Even serieus: is dit ook voor dagelijks een goede oplossing? Ik draag 5 a 6 dagen in de week een rok, vandaar.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:23

Alles gaat bij mij ook kruipen behalve... Björn Borg hipsters. Van die broekjes die 10 jaar geleden in de mode waren als je de rand met merk naam boven je broek uit liet steken. :+ https://www.bjornborg.com/nl/dames?cat=399
Je hebt ze in katoen (Cotton) of tencel. Katoen is dikker en steviger, tencel is dun en soepeler. Uiteindelijk vind ik de tencel prettiger omdat ik een gevoelige huid heb en deze minder harde randjes heeft.
Edit: de tencel versie verkopen ze bij Favoriet Sport in Leiden voor €5 voor dames.
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 07-12-20 22:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:23

S8903N schreef:
Lau schreef:

Sport broekje bedoel je? Zweet dat niet enorm?

Gewoon zoiets: https://www.bonprix.nl/product/lange-on ... gJKfPD_BwE

Nee viel reuze mee, ik draag ze tegen het schuren vsn mijn dijen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:25

Ik draag zoiets eigenlijk altijd onder een jurk of rok. Niet per se voor vetrollen, maar meer omdat all het andere omhoog kruipt of af zakt en ik er niet altijd aan denk om charmant te gaan zitten :') .... Of als het een keer hard waait hoef ik nergens bang voor te zijn, niemand die iets ziet :P

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:30

Allereerst: prachtige omschrijving, ik was zo geïntrigeerd door de titel dat ik geklikt heb haha

Mijn ervaring is vooral dat het verschilt per merk en niet per model. Ik draag meestal van die hipsters (veel van pieces) en ik heb een paar merken en sommige kruipen vreselijk naar boven en sommigen blijven heel braaf zitten. Dus ik zou zeggen: experimenteer ook binnen modellen nog extra!

Verder kan ook van die extra zachte onderbroeken aanraden zonder naden. Die voel je gewoon niet zitten. Onder andere Sloggi heeft er zo'n. Ik draag ze enkel met kleedjes omdat ik een eh ... beperkt achterwerk heb en dus niet heel snel lijnen heb, maar ze zitten wel heerlijk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:33

SillyB schreef:
haha heerlijk. Ik gebruik https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0719655001.html die zijn niet zo bloot (en tekenen niet zo af) als een string, maar ook geen last van kruiperij.

Ja! Deze! Héél fijn. Tekenen niet onder een strakkere broek/rok/jurk, zijn redelijk slijtvast en het lijkt ook niet alsof je de ondergoedla van oma hebt geplunderd. Kan deze echt aanraden.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:36

S8903N schreef:
Sky_As schreef:
https://images.app.goo.gl/TaromVKGUfkqE9nH9

Zoiets blijft ook goed zitten, ik heb die van de Hema, ook zoiets, soort corrigerend ondergoed

Haha met deze krijgt mijn vriend zeker een hartaanval _O-
Even serieus: is dit ook voor dagelijks een goede oplossing? Ik draag 5 a 6 dagen in de week een rok, vandaar.

Ik draag dan het liefst de spanx thinsticts. Die zijn dun en zweten niet, ook niet met 40 graden. Je moet even uitzoeken welk model je het best kunt hebben. Ze blijven het best zitten als ze in het smalste stuk van je taille zitten en onder het dikste punt van je been.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:42

LiselotZorro schreef:
Ik draag dan het liefst de spanx thinsticts. Die zijn dun en zweten niet, ook niet met 40 graden. Je moet even uitzoeken welk model je het best kunt hebben. Ze blijven het best zitten als ze in het smalste stuk van je taille zitten en onder het dikste punt van je been.

Goed advies +:)+

Wel een heel prijzig broekje als ik er daar 7 van moet kopen...

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:43

Hoe is alles in een string zichtbaar onder een rok :o?
Ik zou dat gewoon dragen als dat hetgeen is wat fijn zit.
Evt. Kan je er alsnog een bokser over aantrekken. Doordat je een string als tussen je heuvels hebt zitten kruipt die bokser er niet bij

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:45

Ik heb je titel 3x gelezen en kon echt niet bedenken waar dit over ging. En toen begon ik met lezen, maar dan ook echt ge ni aal! Te grappig jouw manier van schrijven.

Draag altijd Strings en dan zijn die naadloze van de Hema altijd super fijn. Zelf altijd oprollende boxers of van die sexloze onderbroeken a la Hema. Waar is dan wel in slaap. Succes, groot leed altijd dat ondergoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:52

Grijns van oor tot oor hier, fijn dat jullie mijn humor goed kunnen waarderen!

Voel me met een string toch niet helemaal lekker, ook niet een beetje stout ofzo...
Gewoon een beetje het idee dat dat niet meer hoort als je moeder bent :Y)