Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zodiacje schreef:Wat veel reacties al! Ik ken verder niemand die er eentje heeft maar zo gek is het dus niet.
Ik had idd gelezen dat de kans groot is dat ie terug komt. Dat is ook deel van mijn twijfel.
Vraag nog; is dit iets wat de huisarts doet of moet je naar het ziekenhuis?
(Niet onbelangrijk of ik mn eigen risico er doorheen jaag ermee)
Mn moeder vertelde overigens dat haar oma ze ook had maar dan met een dik boek stuk sloeg... arghhh vies!
November108 schreef:Ik!
Vorig jaar februari is de mijne niet leeggezogen maar weggehaald. Ik had er echt veel pijn aan, hoewel het een heel kleintje was. Operatie was een kleine ingreep, 2 weken onderarm in spalk gehad en in totaal 6 weken niet bewegen. Manman toen die spalk af was en ik per ongeluk ging bewegen deed het echt zeer, maar was meer de hechtingen. Na 6 weken niet bewegen had ik wel spierverlies en ik heb wel langzaam en voorzichtig opgebouwd, zo zou ie minder snel terugkomen. Ben van alle pijn af en het litteken wordt steeds minder.
Edit:
leegzuigen komt bijna altijd terug zei mijn arts, het hele zakje moet verwijderd worden om de kans aanzienlijk te verkleinen. Slaan met een boek is ook achterhaald (ook dan zit het zakje er nog wat zich weer met vocht kan vullen). Door mijn fysio aangeraden om dit door een plastisch chirurg te laten doen. Mijn proces was huisarts, fysio, terug naar huisarts, foto, doorverwijzing naar chirurg, mri, operatie.