Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Bedankt voor alle reacties, ik lees het wel allemaal maar het is wat veel om op alles te reageren
Wat wel goed is om nog te vermelden dat dit echt van de één op de andere dag is begonnen, ik werd er afgelopen zondag ochtend mee wakker en sindsdien is het niet meer gestopt. In tussentijd geen gekke dingen gedaan, of gewisseld van hoofdkussen etc.
Blackberry28 schreef:IsaCalixa schreef:Bedankt voor alle reacties, ik lees het wel allemaal maar het is wat veel om op alles te reageren
Wat wel goed is om nog te vermelden dat dit echt van de één op de andere dag is begonnen, ik werd er afgelopen zondag ochtend mee wakker en sindsdien is het niet meer gestopt. In tussentijd geen gekke dingen gedaan, of gewisseld van hoofdkussen etc.
Zo begon het bij mij ook, het ging nergens van weg van geen enkele pijnstiller Wel had ik het gevoel dat ik verkouden begon te worden en mijn holtes vol zaten. Ik bleek toen toch een week later positief te testen op corona, dus zou echt even een test doen. Beterschap in ieder geval!
Imaani schreef:Wat vervelend van je hoofdpijn en dat je ook nog een week moet wachten voor je naar de dokter kan. Ik heb 5 jaar chronische hoofdpijn gehad. Vanalles is er destijds onderzocht, maar een oorzaak is er nooit gevonden. Wat wel verlichting gaf waren behandelingen van de fysio die de nek en schouders los maakte. Daarnaast ga je door de spanning van de hoofdpijn je schouders weer aanspannen en houd je daarmee de hoofdpijn wellicht in stand. Mijn fysio raadde mij destijds aan om een week lang elke dag 3x paracetamol te slikken, ook als ik eventjes geen hoofdpijn had, om dat te doorbreken. Dat heeft mij uiteindelijk redelijk geholpen. Als ik jou was zou ik een fysio of manueel therapeut bellen.
Dat je van ene op de andere dag hoofdpijn kreeg zou kunnen komen door toch verkeerd/gespannen liggen, maar kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. Let ook op of het erger wordt na eten of drinken, ik krijg bijvoorbeeld extra hoofdpijn na het drinken van Crystal Clear. En zoals al eerder gezegd, wellicht toch eerst een Corona test.
Hopelijk voel je je gauw beter! Hele dagen hoofdpijn is verschrikkelijk..
IsaCalixa schreef:Imaani schreef:Wat vervelend van je hoofdpijn en dat je ook nog een week moet wachten voor je naar de dokter kan. Ik heb 5 jaar chronische hoofdpijn gehad. Vanalles is er destijds onderzocht, maar een oorzaak is er nooit gevonden. Wat wel verlichting gaf waren behandelingen van de fysio die de nek en schouders los maakte. Daarnaast ga je door de spanning van de hoofdpijn je schouders weer aanspannen en houd je daarmee de hoofdpijn wellicht in stand. Mijn fysio raadde mij destijds aan om een week lang elke dag 3x paracetamol te slikken, ook als ik eventjes geen hoofdpijn had, om dat te doorbreken. Dat heeft mij uiteindelijk redelijk geholpen. Als ik jou was zou ik een fysio of manueel therapeut bellen.
Dat je van ene op de andere dag hoofdpijn kreeg zou kunnen komen door toch verkeerd/gespannen liggen, maar kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. Let ook op of het erger wordt na eten of drinken, ik krijg bijvoorbeeld extra hoofdpijn na het drinken van Crystal Clear. En zoals al eerder gezegd, wellicht toch eerst een Corona test.
Hopelijk voel je je gauw beter! Hele dagen hoofdpijn is verschrikkelijk..
Wat lijkt me dat ontzettend rot, zegGelukkig hielp de fysio wel een beetje! Ik weet niet of ik meteen naar de fysio ga, want dat is best prijzig en ik ben daarvoor helaas niet verzekerd. Ik wacht de HA nog even af. Maar ik houd de tips van het topic wel in gedachten!
Dankjewel. Inmiddels weer een migraine medicijn genomen, ben nu eventjes verlicht dus kan weer een beetje helder nadenken(en dus meer typen haha)
Yipee schreef:Jouw bericht had ik geschreven kunnen hebben.
In oktober heb ik de hele maand getobbt met hoofdpijn. Heel frustrerend het begon bij mij als een migraine aanval die ik wel vaker had met duizeligheid, hoofdpijn op een specifieke plek en heel moe. Dit zakte dan iets af maar kwam dan een dag later gewoon weer terug. Ook voelde ik druk op mijn oren en zat de hoofdpijn opeengegeven moment op elke plek van mijn hoofd. Het bleef sluimerend aanwezig, om gek van te worden.
Naar de huisarts geweest en bloed was goed. Gestart met ook triptanen medicatie maar omdat ik toch wel desperate werd wilde ik ook naar de fysio gaan. Mijn nek en schouders zaten ook vast. Nadat ze die los had gemaakt volgende dag knallende hoofdpijn dus ook medicatie genomen en daarna werd het beter. Ben afgelopen weken 2x per week langs gegaan om het los te maken en ga nu nog 1x per week en het gaat beter.
Dus maak ook een afspraak bij een fysio/manueel therapeut. Kan zoveel schelen en kan net dat randje eraf halen wat te maken kan hebben met spanning van je schouders en nekspieren. Vervelend dat je zo lang moet wachten op een afspraak bij de huisarts.
Edit: Ik heb ook een corona test laten doen. Ik heb gewoon gezegd dat ik ook verkoudheids klachten had. Ik ken ook mensen met corona die alleen maar hoofdpijn hadden. Ik was negatief. Dus doe dat sowieso ook!