Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Oogmetingen zijn de afgelopen jaren wel sterk veranderd. Vroeger moest je nog letters oplezen. Tegenwoordig kijk je door een brilletje en een paar seconden later weet het ding je sterkte.
Alleen van de oogdrukmeting schrik ik steeds terwijl het echt niet eng is en je weet wat er gaat gebeuren
MarliesV schreef:Vanilia, ik zit in een hoog pakket qua verzekering, maar een bril gratis is helaas een illusie hoor.
Ja je krijgt vergoeding afhankelijk van je pakket, maar daar kan je nooit bij een opticien een bril voor uitzoeken.
Opmeten is wel inderdaad de moeite een keer waard, dan heb je zo'n recept en kan je ook makkelijker online bestellen.
Charlie Temple heb ik mijn zonnebril vandaan voor bij de paarden/sporten. Niet duur en met een recept zo gekocht.
Vind -2.5 nog wel flink om zelf ff zo wat voor te halen zonder fatsoenlijke controle of je ook prisma oid nodig bent.
Amalarab schreef:Heb al wat drogisten afgelopen en nagevraagd. Helaas verkopen ze de minbrillen niet meer(hier ieg)![]()
Ik vind een gratis ogentest doen en ergens anders een goedkope bril halen ook niet kunnen.
Moet mss dan ook maar een dure van €39 kopen![]()
Amalarab schreef:Heb al wat drogisten afgelopen en nagevraagd. Helaas verkopen ze de minbrillen niet meer(hier ieg)![]()
Ik vind een gratis ogentest doen en ergens anders een goedkope bril halen ook niet kunnen.
Moet mss dan ook maar een dure van €39 kopen![]()