Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Bedankt nogmaals allemaal, ik heb het allemaal doorgesluist!
@ Genja, ik heb het doorgegeven, erg fijn. Ik vraag me af waarom zijn huisarts zegt dat het uit de handel is/gaat, heb jij enig idee waarom een arts dat zou zeggen?
@ Jessix, ja hij loopt bij de pijnpoli, er zijn ook allemaal behandelingen gedaan waaronder een experimentele behandeling met naalden die de pijn zouden moeten uitschakelen (werd in de zenuwen gestoken) verschrikkelijke aanpak zonder effect. Op dit moment lijkt er niet een oorzaak oplossende behandeling te zijn, maar werkt de diclofenac retard dus wel vrij goed, hij kan in ieder geval er mee slapen, dat geldt niet voor de andere diclofenac varianten. Verder ist maar afwachten of er in de toekomst nog andere behandelingen beschikbaar komen.
genja schreef:Het is ook een behoorlijke tijd niet leverbaar geweest . Heb zelf nog niet gehoord dat het uit de handel gaat . Maar nu is het er in ieder geval weer heeft hij even de tijd in met de pijnpoli te overleggen voor een alternatief
Xyris schreef:Thanks, Isabel, weet je toevallig of de 50 wel in de handel blijft?