https://www.kruidvat.nl/rexona-men-maxi ... /p/1758163
Ruikt niet overdreven mannelijk ofzo hoor

Ik weet echt niet of het je helpt of niet maar wie weet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Je moet een verwijzing voor de dermatoloog vragen. Ik weet hoe je je voelt...
Sintara schreef:Ik heb even voor je gezocht (en lang nagedacht want het is al 6 jaar uit hahaah) Mijn ex had deze:
https://www.kruidvat.nl/rexona-men-maxi ... /p/1758163
Ruikt niet overdreven mannelijk ofzo hoor
Ik weet echt niet of het je helpt of niet maar wie weet
daantjuhhh schreef:purny schreef:Maar de mira dry geeft toch geen garantie dat het voor 100 procent helpt?
En zolang het nog in het pakket zit waarom niet?
Nee geen 100%. Maar ik heb een aantal mensen gesproken die het hebben gedaan en hun leven is aanzienlijk veranderd.
purny schreef:daantjuhhh schreef:Botox wordt al jaren niet meer vergoed.
Bij mij anders wel hoor.
x_Jeanine_x schreef:Jups hier iemand met botox in de oksels.
Alles geprobeerd, niks werkte. Toen via de huisarts doorverwijzing naar Rijnstate en zweettest moeten doen. Tja die sloeg niet uit, in 30 graden, plat liggend op je rug met je armen omhoog. Terwijl ik daar het gesprek had met een shirtje aan een drijfnat shirt op de oksel plekken.
Hoofdstuk afgesloten en CWZ gebeld.
Heb nu de 2de keer botox erin zitten. Ik zweet nu iets meer op m'n rug, maar dat ruikt niet ofzo. Of in iedergeval ik heb hier geen last van. Nu heb ik toch al een zittend en rijdend beroep. Maar m'n oksels stoorde ik mij ontzettend aan. En m'n botox word/werd dit jaar nog vergoed. Volgend jaar moet ik m'n pakket nakijken.
darkangel23 schreef:Herkenbaar, ik heb ook hyperhidosis. Botox was bij mij het enige wat een beetje hielp, maar slechts een maand en daarna begon de ellende weer. Heb ook de mira dry geprobeerd en zelfs dat hielp niet. Hele pijnlijke oksels, compensatiezweten en na een paar maanden was het effect helemaal weg. Ze hadden er wel bij gezegd dat ik er meerdere behandelingen van nodig had, maar gezien de kosten, de pijn en het korte effect ben ik er niet mee doorgegaan. Ik houd het nu maar op zo los mogelijke shirtjes dragen en wat vaker kleding wisselen. Ik hoop dat je wel iets vindt wat voor je werkt.
AylaL schreef:Oh wat erg! Ja zonde van het geld, zou wel fijn zijn als ze bijv. wanneer het niet geslaagd is dat je een bedrag terug krijgt maar goed zij moeten ook winst maken