Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Lig je niet ook wakker omdat je je baby elk moment verwacht?
Voor ik mijn jongste kreeg sliep ik altijd diep en vaak door, sinds zij is geboren, huilbaby en tot 5 jaar niet doorsliep kan ik niet meer slapen... Ik slaap op een nacht van van 8 uur meestal rond de 6 uur heel licht en wordt vaak wakker. Ik wijs het bij mij toe aan het moeder zijn..
Misschien herkennen meer moeders dat?
Mloes schreef:Tiggs schreef:Hoe lang lig je wakker dan? Ik word ook iedere nacht wel een paar keer wakker namelijk, maar slaap ook snel weer.
Verschillend, soms een half uurtje, soms anderhalf uur. Maar ben meestal wel echt klaarwakker.
cp112 schreef:Mijn dochters zijn inmiddels bijna 5 en sinds hun geboorte slaap ik slecht.
Heb meerdere dingen tevergeefs geprobeerd en ga nu cbd proberen.
Suzanne F. schreef:cp112 schreef:Mijn dochters zijn inmiddels bijna 5 en sinds hun geboorte slaap ik slecht.
Heb meerdere dingen tevergeefs geprobeerd en ga nu cbd proberen.
Dan is het zeker waard om Doxylamine 25 mg te proberen. Sleep Aid van Kirkland of een ander merk. Dat werkt dus echt geweldig. Ik breek ze door de helft en soms zelfs in 4-en en dan werken ze nog.
Mloes schreef:Goede tips komen er nog voorbij! Vandaag komt de olie binnen dus ik ga dat eerst proberen, hopelijk helpt dit en anders ga ik het lijstje van gegeven tips afwerken
XxLiEsJuHhxX schreef:Mloes schreef:Goede tips komen er nog voorbij! Vandaag komt de olie binnen dus ik ga dat eerst proberen, hopelijk helpt dit en anders ga ik het lijstje van gegeven tips afwerken
Mag ik vragen wat voor olie je besteld hebt?
Zelf ook grote fan van essentiële olie. Ik ben er mee begonnen ook door slaap problemen. Sinds ik ze gebruik slaap ik bijna altijd weer als een roosje![]()
Maar ik heb ook geleerd door informatie en eigen ervaring dat er veel schadelijke essentiele olien zijn die schadelijk zijn voor de gezondheid in plaats van te helpen.
Suzanne F. schreef:Droomsap bevat inderdaad gewoon echt een slaapmiddel. Het klinkt onschuldig maar is hetzelfde als slaaptabletten die je in Spanje en Frankrijk kan kopen. Hier in Nederland kan je het soms vinden op kleine adresjes. Het werkt als een speer trouwens dus zeker een aanrader als je geen borstvoeding meer geeft.