Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Fijn om te horen dat er meer zijn met dit probleem!
Ik ben zelf overigens 1.78 lang en schommel rond de 53 kilo. In juli even een hoogtepuntje van 59 kilo, zo zwaar was ik nog nooit geweest. Ben inmiddels bijna 33 dus iedereen die zei 'wacht maar tot je 23 wordt' hoor ik ook niet zoveel meer, haha.
Sintara schreef:Ik heb dat ook, 176cm bij een normaal gewicht van 58 kilo. Gelukkig vinden de artsen dat gewicht goed bij mij en moet ik alleen een beetje oppassen dat ik niet afval. Mijn normale verbruik is ca 3500kcal per dag.
Het grootste probleem is dat zodra ik ziek wordt of stress heb de kilo's eraf vliegen en dat gewoon niet tegen te gaan is. Mijn darmen nemen dan niks meer op ofzo, weet niet wat dat precies is maar ik kan van een longontsteking zo 10 kilo afvallen. Super irritant
Ineke2 schreef:De tip die ik mee kreeg is krachttraining in combi met eiwitten en gezonde vetten ( dus geen patat, cake of meer van dat soort)
Ik wil dat wel gaan uitproberen, maar liever dan op de sportschool. Alleen die stap ik nu liever niet binnen als het niet perse moet.
Uitgescholden worden voor Anorexia patiënt, wandelend skelet, magere hein etc... allemaal bekend en schijnbaar vinden mensen dat maar normaal om te zeggen.
Ook het “ wil je echt geen stuk gebak jij kan het prima hebben?” gebeurd veel.
MyWishMax schreef:Ik eet heel vaak per dag, kan na een uur alweer honger hebben, alleen kan mijn maag geen grote porties aan. Ik word dus weer raar aangekeken als ze zien wat ik eigenlijk eet per dag haha. Voor mij is het niet erg als een restaurant wat langzaam is met gangen uitserveren