Die camerabeelden blijven meestal maar 7 dagen bewaard, dus ik vrees dat ze er niet meer zijn. Maar zou het hier zeker niet bij laten zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JMJ schreef:Ik heb zo meerdere malen mijn gelijk kunnen halen bij winkels waar ik in eerste instantie afgewimpeld werd.
marrlinde schreef:Ik heb een soortgelijke situatie met een patiënt gehad, tas stond op een tafel terwijl zij met rolstoel iets pakte en ondertussen tas gestolen. Beveiliging heeft direct gekeken en dader in beeld maar politie heeft de beelden niet opgevraagd. Heeft het via aangifte tot uiteindelijk zelfs bezwaar via het OM aangetekend maar werd toch echt niet opgevraagd. Ik weet de reden helaas niet meer dus daar kan ik je niet mee helpen maar het is dus ergens een protocol waarschijnlijk...
Vrouwdarijn schreef:mag schreef:Kun je het nog een keer vragen en als dat niks opleveren social media inschakelen? Op Facebook enz. vragen of iemand iets gezien heeft? (misschien dat dat net dat ene zetje is om toch de beelden te bekijken).
Hoe zou jij dat aanpakken, via social media? Zelf ben ik daar dus helemaal niet bekend mee, welke facebookpagina zou ik daarvoor kunnen gebruiken?