Uh, goede kwaliteit voer voor alle dieren. De gekooide dieren (cavia's en muis) krijgen veel ruimte, flink wat huisjes/klimdingen en vriendjes (muis krijgt ze deze week). Voor de honden heb ik speciaal een babybad op standaard en een waterblazer gekocht en voor de kleinste een paar jasjes en truitjes die hij zelden draagt. Alleen zijn pyjama's draagt hij 's nachts geregeld met koud weer, omdat hij anders met een sneue harses bovenop me ligt te bibberen maar het vertikt om onder het dekbed te kruipen. Oh en de kleinste hond gaat 6x per jaar naar de trimsalon, ikzelf ga mss 2x per jaar naar de kapper.
Pensioen vanaf zijn 20e. Ik werk nog minstens de komende 40 jaar.
Hutcherson
Geplaatst: 29-09-20 21:11
Diverse dure dekens met keramische deeltjes die hitte omzetten in infrarood golven. Fruit. Zelfs als ik echt honger heb en sta te trillen vind ik het nog zielig als ik een hapje neem van een appel.
Rust. Af en toe ben ik gewoon jaloers op ze dat zij niet hoeven te werken en hoeven te haasten en alle afspraken op tijd moeten doen en na moeten denken over bedrijfsvoering en al het bijbehorend gezeik. Dat zij zich geen zorgen hoeven te maken over financieen en facturen. Pffff. Zeker als ze dan gewoon lekker staan te knabbelen in de wei en ik eigenlijk al in de auto had moeten zitten voor mn volgende afspraak.
NienkeV1994
Geplaatst: 29-09-20 21:18
Gezonde voeding en een behandeling van de osteopaat wanneer hij ook maar een beetje anders voelt terwijl ik al jaren rondloop met rug klachten maar geld aan een osteo of fysio voor mezelf uitgeven is er tot nu toe nog niet van gekomen Voor hem ben ik heel erg bezig met wat wel en niet goed voer is en ik probeer hem zo optimaal mogelijk te voeren, mijn eigen eetgedrag is verre van dat
kiwiwitje
Geplaatst: 29-09-20 21:38
Gezonde voeding, sociale contacten, fysio checkup’s, de tandheelkundige, cadeautjes in speelgoed of snacks of tuigjes/halsbanden/riemen
Gezonde voeding probeer ik voor mezelf nog wel te doen. Maar de rest krijgen onze honden wel en ik zelf niet toevallig gisteren nieuwe schoenen besteld omdat die van mij niet zo lek dicht meer zijn
Mijn paard krijgt om de 6-8 weken een pedicure. Ik heb er wel geteld ooit 1 gehad Nieuwe dekens, nieuwe ijzers, nieuwe dekjes terwijl ik zelf in mega goedkope kleren loop. Als paardlief ziek is komt er meteen een DA, zelf kijk ik altijd maar even aan.
Mijn konijnen hadden een groter verblijf dan mijn studentenkamer
DreamGuide
Geplaatst: 29-09-20 22:25
Pfoeh, dit zou een eindeloze lijst zijn als ik hier aan ga beginnen. 90% van de financiën gaan naar het paardenkind.
Kort samengevat: probeer ik haar leven zo zorgeloos mogelijk te maken waardoor de zorgen zich bij mij opstapelen.
Tancreda4
Geplaatst: 29-09-20 22:57
Haha herkenbaar hoor TS!
Vooral gebied gezondheid. Ik heb een half jaar met kiespijn gelopen maar met m'n shet ging ik elk jaar 1.5 uur enkele reis naar de kliniek voor foto's om te kijken hoe de kiezen waren en of ze er al uit moesten (waren aangetast).
De DA bel ik liever te vaak dan te laat. Maar m'n eigen knie heb ik een half jaar mee door gelopen voor ik eens naar de dokter ging....
Als ik een jas voor mijzelf moet kopen vind ik boven de 60 echt duur!! En dan zonder blikken of blozen een deken van 120 euro bestellen....
Ik koop hooguit 1x per jaar nieuwe schoenen. M'n paard krijgt elke 7 weken nieuwe. En dan ga in voor mijzelf nog voor de uitverkoop omdat het anders te duur is.... Maar 100 euro naar de hs elke 7 weken voor de paarden is wel normaal
moonsparkle
Geplaatst: 29-09-20 23:10
Foto's van hem
Hutcherson
Geplaatst: 29-09-20 23:17
maralyn schreef:
Rust! Goed voer Een goede arts Fysiotherapie (fybriomalgie patiënt) Veel vrije tijd met haar vriendin. Regelmaat en ritme.
Offtopic, prachtig hoe mensen altijd het woord fibromyalgie verwoorden xD
kimmie1
Geplaatst: 29-09-20 23:55
KimD schreef:
Jassen van €70,-/€90,- per stuk, ze hebben er allemaal minimaal twee. Daar zijn de meeste mensen nog het meest verbaasd over.
Nee kunnen zeggen. Hoewel mijn paard er net zo slecht in is als ik om nee te zeggen, respecteer ik het wel als hij aangeeft iets niet te kunnen/durven, terwijl ik zelf gewoon doordender zonder mijn grenzen te (laten) respecteren.
Granoek
Geplaatst: 01-10-20 15:16
De paarden: Vakantie Een sociaal leven 24/7 toegang tot eten
De kat: Dagelijkse schoonmaak van toilet De kans om ganse dagen te slapen
Sjong
Geplaatst: 01-10-20 15:34
Mijn honden gaan iedere 2 a 3 maanden naar de trimmer. Dat kost me dan 80,- per hond. Zelf ben ik in februari voor het laatst geweest en heb ik een uitgroei om bang van te worden