En het voordeel; je hoort er de wekker wel mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tarico schreef:Ik heb 's nachts de Alpine sleepsoft in. Ideaal zijn ze.
https://www.alpine.nl/gehoorbescherming ... gK0PPD_BwE
Jacquel schreef:Ik gebruik deze siliconen oordoppen. Gaan niet in de gehoorgang (daar heb ik een bloedhekel aan), maar sluiten van buiten je gehoorgang af. Ik slaap wel dwars door de wekker heen en de drilboor bij de buren, die aan het verbouwen waren, heb ik ook niet meer gehoord.
https://www.bol.com/nl/p/macks-pillow-s ... 0uEALw_wcB
Mando schreef:Ik heb na veel geprobeerd te hebben deze nu.
PLUGGERZ SLEEP OORDOPJES van het kruidvat. Kost 13 euro.
Ideaal ik hoor heel weinig nog maar denk dat je altijd wel iets blijft horen.
Ik hoor de racende auto's
trekkers en melkveewagens hier op de weg niet meer.
Hoor mijn vent niet meer snurken maar wel de wekker.
Jojoju schreef:Ik had precies hetzelfde probleem, een snurkende partner. Wat voor mij de uitkomst heeft geboden is de app Relax Melodies, een grote keuze uit natuurlijke en stedelijke geluiden, witte ruis, rustige melodieën..
Iedere avond maak ik een selectie, altijd zit daar een ruis en een vorm van regen bij.. ze hebben ook veel verhalen en meditaties. Ik heb de app ondertussen gekocht zodat ik alle geluiden heb..
Het geluid staat zacht, maar hard genoeg om te slapen naast snurkie. De kinderen hoor ik wel altijd!
In het begin was het zoeken naar de juiste oortjes, en ook vooral wennen. Ik lig altijd op mijn rechter oor..dat ook kan ook 'meer hebben' dan het andere oor
Elisa2 schreef:Ik slaap ook heel licht en krijg oorpijn van oordopjes.
White noise helpt mij het beste, heb een fonteintje die ik aan kan zetten in de slaapkamer. Gewoon echt watergeluid wat er voor zorgt dat alle geluiden een beetje naar de achtergrond verdwijnen.
Myfairytale schreef:Mijn vent snurkt gelukkig niet hard, maar ademt soms wat harder zeg maar (in mijn oren dan).Dus het hoeft niet heel veel te dempen gelukkig, maar zonder oordoppen/andere oplossingen slaap ik heel slecht.
Elisa2 schreef:Myfairytale schreef:Mijn vent snurkt gelukkig niet hard, maar ademt soms wat harder zeg maar (in mijn oren dan).Dus het hoeft niet heel veel te dempen gelukkig, maar zonder oordoppen/andere oplossingen slaap ik heel slecht.
Haha, ik herken het..ben ook zo'n lichte slaper die echt alles veel te hard hoort. Apart slapen kan ook nog een optie zijn.
luuntje schreef:Mijn man snurkte zo hard die heb ik naar de huisarts gestuurd.
Doorgestuurd naar het slaapinstituut.
Hij bleek zware slaapapneute hebben, 60 stops per uur.
Nu met masker nog 1 stop per uur.
Masker hoor ik niet met oordoppen in.