Klachten toegenomen na operatie carpaaltunnelsyndroom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 23:09

tootje71 schreef:
Dat met je duim iedere vinger aanraken lukt alleen niet met de pink dan doet de hele zijkant van mijn hand zeer, juist mijn arm in een hoek houden is vervelend laten hangen juist weer niet.
En dingen laten vallen wel 20 keer per dag :(

Dit kan ook uit je nek komen, als daar een zenuw knel zit.
Wel eens hard op de grond terecht gekomen, b.v. vliegles van je paard?
Als het uit je nek komt zou behalve je pink, ook je ringvinger gevoelloos/slapen/pijnlijk kunnen zijn, optrekkend tot je elleboog.

Sosha

Re: Klachten toegenomen na operatie carpaaltunnelsyndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 23:27

Het kan ook uit je nek komen ja, maar ook van ieder plaats waar de doorgang wat nauwer is onderweg van nek naar hand.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 16:13

Voor wie het interessant vind
Vandaag weer bij een andere arts geweest ik moet met spoed weer geopereerd worden. De operatie is dus niet goed gegaan. Er zit nog een beknelling die de zenuw van mijn wijsvinger en middelvinger ernstig bekneld. Maandag 26 oktober ben ik weer aan de beurt.
Heb wel gezegd dat ik al 6 weken bezig ben om aandacht ervoor te krijgen en nu moet alles ineens met spoed -:(-

Sosha

Re: Klachten toegenomen na operatie carpaaltunnelsyndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:26

Jeetje, dan baal je. Eerlijk gezegd vind ik 26 oktober dan nog best lang wachten.
Ik zou wel een klacht indienen, dat iets mis gaat met een operatie is misschien niet te voorkomen, maar dat ze gewoon niet luisteren vind ik wel heel erg slordig.