Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noukie12 schreef:Gelukkig niks gebroken maar wel 3 weken op krukken gelopen.
Van de manege heeft mijn vader (die heeft gewacht op mijn vriendin die de rit wel heeft afgemaakt een voucher gekregen voor de helft van de prijs voor een nieuwe rit.)
Nu heb een rekening ontvangen voor het te betalen eigen risico van 200 euro.
Zal ik hierover contact openemn met de manege voor een eventuele vergoeding?
Niobe schreef:Dat je dit überhaupt overweegt. Ongelofelijk
Alvaron schreef:Als ik het goed begrijp zijn jullie dus op eigen houtje in Den Helder naar de spoedeisende hulp gegaan? Of zijn jullie doorverwezen door een huisarts?
Bezoek aan de SEH op eigen initiatief kost je inderdaad je eigen risico. Dat is dus een keuze die jullie gemaakt hebben. Jullie keuze daarvoor kun je mijns inziens niet verhalen op de manege.
Isabel schreef:En als je al door je eigen risico heen had gezeten en het dus wel vergoed kreeg, had je de manege dan ook om geld gevraagd?
Urona447 schreef:Volgens mij is het wel zo dat als de huisarts je doorstuurt je het geen eigen risico kost. Ga je op eigen houtje naar de eerste hulp dan kost het je eigen risico.
Dus is dat geval had het helemaal geen eigen risico hoeven te kosten.
oji schreef:Ik kots echt van die claimcultuur die aan het onstaan is. Jij gaat op een paard zitten daar zit een risico aan dat weet je. Je zegt ervaren te zijn maar hebt nu een inschattingsfout gemaakt door te laat te reageren dat je paard gaat rollen. Ga op de blaren zitten, leer ervan en probeer niet de schuld bij een ander te leggen.
De voucher die je hebt gekregen vind ik bijzonder netjes, wees daar blij mee.